HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aranypart 3.-origó

2011.07.20. 17:10 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

"Ennek a műsornak nincs tétje" - indul az Aranypart forgatása

 

A VIASAT3 július 21-én kezdi el forgatni a magyar Jersey Shore-ként is emlegetett Aranypart-ot, melyben az Éden Hotel négy arca bulizik a Balatonnál, öt másik játékostárssal kiegészülve. A csatorna előző realityjéből ismert Niki, Szandra, Levi és István mesélt arról, hogy mit várnak az új műsortól, esetleg milyen új oldalukat mutatják meg.

A VIASAT3 Aranypart címmel forgat új valóságshow-t, melynek keretében Siófokra költöztet kilenc bulizós fiatalt: közülük négyen - Niki, Szandra, Levi és István - az Éden Hotel-ből kerültek ki, további ötöt pedig casting útján választott a csatorna. Az új produkcióba más típusú embereket kerestek, mint annak idején az Éden Hotel-be: amíg a kolumbiai tengerparton játszódó műsorban a taktikus, rafinált játékosoknak jutott nagyobb tér, addig a balatoni nyaralásra bulizni szerető, laza fiatalok mennek.

A jászkarajenői focista, Levi úgy véli, az Éden Hotel ellenében inkább az Aranypart lesz a neki való műsor: "Az Éden Hotel nem annyira az én műsorom volt, bár először azt hittem, az is a buliról fog szólni - végül is az Aranypart lesz olyan, mint amilyennek az Éden Hotel-t gondoltam. Mint kiderült, oda taktikus emberek kellettek, akik jól hazudnak, át tudják vágni a másikat. Ez most lazább lesz, nekem sokkal jobban bejön" - mondja az [origo] megkeresésére.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Éden Hotel-ből kikerült másik fiúnak, Istvánnak egy másik oldalát is láthatjuk majd az Aranypart-ban: "Megpróbálok a beszédstílusomon változtatni, az Éden Hotel-ben volt ezzel gond, többen megsértődtek azon, amit én csak poénnak szántam. Most figyelni fogok arra, hogy ne mondjak olyat, ami miatt esetleg megvethetnének" - fogalmaz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Niki és Szandra szerint sok minden függ majd a másik négy embertől, illetve a kialakuló helyzetektől: "Attól függetlenül, hogy ez a műsor a buliról szól, biztosan lesznek konfliktusok, hiszen össze leszünk zárva nyolcan" - véli Szandra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niki és Szandra egyébként amúgy is közös albérletben laknak, így valószínűleg egymással lesz a legkevesebb gondjuk. Istvánt nem annyira ismerik - Szandra nem is találkozott vele a műsorban -, de Niki azt mondja róla, hogy "nem az ő világa, olyanok, mint a tűz és a víz". Ennek ellenére bízik abban, hogy a fiú képes megváltozni: "Egyszer találkoztam vele az Éden Hotel óta, és tényleg teljesen más volt, mint a műsorban. Ott elég erőteljes támadásoknak volt kitéve a fiúk oldaláról, itt ez talán nem lesz, mert ennek a műsornak nincs tétje" - mondja. 

Istvánnal kapcsolatban Levi is óvatosan fogalmaz, be is vallja, hogy eleinte volt problémája vele - bár ezt ma már nem érzi. István szerint "Niki már nem fog úgy köpködni rá, mint az Éden Hotel-ben", Levivel pedig nagy bulit és nevettetést ígér a nézőknek, reméli, hogy a többi srác is hasonló stílusú lesz. Levivel "kiinná a pultot is", míg a lányok azért szolidabban mulatnának: "Én, ha két-három pohárral megiszom, már részeg vagyok, úgyhogy az italt nem fogom túlzásba vinni - de a bulizásban számíthatnak rám" - fogalmaz Szandra.  

A műsorban mindannyian látnak karrierlehetőséget, szívesen dolgoznának a médiában, akár a képernyőn, akár a háttérben. István csupán egy "normális" munkahelyet szeretne, hogy ne kelljen többet gyárakban robotolnia, de más is fontos a számára: "Legfőképpen azért jelentkeztem ebbe a műsorba, hogy feldobjam a nézők szürke hétköznapjait, és hogy végre megismerjenek, ne gondolják azt, hogy egy bunkó vagyok. Szeretném az elrontott öt perc hírnevemet kijavítani, ha lehetséges" - mondja.

A Jersey Shore című amerikai valóságshow-t - melyhez az Aranypart-ot látatlanban hasonlítják -, egyikük sem ismeri jól, a legtöbben csak egy epizódot vagy annak egy részletét látták belőle. Egyedül Niki nézett meg több részt, pontosan amiatt, hogy lássa, nagyjából mire számíthat: "A Jersey Shore-ban nagy viták és veszekedések vannak, elég nyersen beszélnek egymással az emberek - nem hiszem, hogy az Aranypart erre lesz kihegyezve. A külvilágban nincs ellenemre ez a nyersesség, de nem hiszem, hogy a műsorban is megmutatnám ezt az oldalamat" - véli.

 

 

188 komment

Címkék: aranypart

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr713083913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móka na 2011.07.25. 16:15:13

@ladyandhenk: jól elvagyok, a nyár a party- időszak, ilyenkor minden megengedett főleg hétvégén :), na de most nem azt kell képzelni, hogy minden nap bedobok egy liter Jagert pl. =)).

@szepi79 - Harciteknős idomár: csajozás .. ez valami célzás volt vagy mi?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.25. 16:20:31

@ladyandhenk: hát itt Pesten, itt nincsenek boltok, nem lehet semmit kapni, ezért kell minket felpakolni mindennel. :)

szepi79 2011.07.25. 17:26:20

@Móka na: hogy lett volna már célzás, hát oda se jössz hozzám! :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.25. 17:46:19

@Móka na: Nem is Jagerre gondoltam én, hanem vmi jó erős vodkára, pálinkára:P

@mosoly73: ja, ott a kis településen:), bezzeg Buda, ahol még kutyavásár is volt egyszer, ott minden van:P

@szepi79 - Harciteknős idomár: pont ez jutott az eszembe:), egyébként nem kell csajozni, mert a nők gonoszak, főleg, ha ruhában vannak és pörkölt nélkül:)

szepi79 2011.07.25. 18:33:28

@ladyandhenk: a számból vetted ki a sót!

haruka 2011.07.25. 19:33:35

Végre pihiiiiiii! :D

@szepi79 - Harciteknős idomár: kitöltöttem a kérdőívet, de anélkül is egyértelmű, hogy függő vagyok. :) pl. idegesít, hogy nyár van, és uborkaszezon. alig várom, hogy kezdődjenek az új évadok! :))

@ladyandhenk: én dolgoztam hétvégén. nem volt valami mókás. de majd írok neked valamit, hogy ne legyen rossz kedved, oks? :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.25. 19:37:45

@szepi79 - Harciteknős idomár: kitöltöttem, jelentem:) És szerintem nem vok függő:P

@haruka: juj, köszi, végre vki fog nekem írni, köszi, köszi:) Borsodra számíthatok mindig:), bezzeg a sok pesti:P:P:P:P

Mit vársz ennyire?:)

szepi79 2011.07.25. 19:44:52

@haruka: azt én is el tudnám viselni, ha szeptember lenne...

@ladyandhenk: jah, sok utolsó mocsok pesti... köpködők...

lássuk, én mit szoktam nézni:
-big bang theory
-how i met your mother
-spartacus
-damages
-californication
-dexter
-south park
-mad love
-chuck
-sons of anarchy
-walking dead
-the IT crowd
-the office
-game of thrones
khm. 13. nem kevés. bár mondjuk nem is egy napra oszlik el. napi szinten csak 2-3 epizódot nézek meg azokból, amik tetszenek, az meg 2 órán belül van. szvsz ez még nem vészes. (de legalább már nem wowozok :D )

(befejezett sorozatok, amiket néztem:
-24
-lost
-reno911
-boondocks
)

haruka 2011.07.25. 19:53:49

@ladyandhenk: @szepi79 - Harciteknős idomár: az én listám (realitykkel együtt):
How I met your mother
The big bang theory
Castle
House
Dexter
Family guy
Glee
South park
Grey's anatomy
Gossip girl
Jersey Shore
Survivor
The amazing race (szerencsére ebből most adják az ausztrál verziót, úgyhogy van mit nézni)
Plusz néhány érdekesebb műsor, pl. múltkor egy fogyózós-esküvőért versengős realityt néztem végig.

Asszem ennyi. sok? :D

haruka 2011.07.25. 19:54:28

uhh, és a befejezett sorozatokat még nem is írtam! :D

szepi79 2011.07.25. 20:06:30

@haruka: hú tényleg a castle kimaradt :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.25. 20:10:27

Nem vtok semmik:)

Én ezek közül semmit sem nézek. A grace klinikát néztem, de már nem. Monk mániás vok/voltam, illetve most ismétlen a hetedik mennyországot. És a Bonest nézem, meg a született feleségek ismétlést:D

haruka 2011.07.25. 20:11:48

@ladyandhenk: uhh, tényleg, a Szülifelit is nézem! :D

haruka 2011.07.25. 20:13:40

@szepi79 - Harciteknős idomár: :)) ha már itt vagyunk. neked a Walking dead mennyire tetszett? akkora volt a hype körülötte, aztán én egy kicsit csalódtam. ettől még várom az új évadot, hátha meglepnek.

haruka 2011.07.25. 21:11:08

@ladyandhenk: jaaaa :)

@szepi79 - Harciteknős idomár: most láttam a Viasaton, hogy Terepen 2. évad csütörtök 22:25.

haruka 2011.07.25. 21:11:48

na én elteszem magam holnapra. jóccakát mindenkinek! :)

beacska 2011.07.25. 22:06:36

@szepi79 - Harciteknős idomár: ajánlom neked ezt a trilógiát:
www.libri.hu/szerzok/donald_james.html

valamint a Millenium Trilógiát is (megkeressem?) ezekkel elleszel egy darabig, letehetetlenek!!! ;DDD

szepi79 2011.07.26. 01:38:57

@haruka: a szülifelit csak az 5. évadig néztem, ott hagytam abba. valahogy mérhetetlenül utáltam azt a koncepciót, hogy akkor ugorjunk 5 évet.

egyébként köszi hogy szóltál a terepenről, múlt héten esküszöm nem volt még benne a műsorban. na nem baj, legalább nem lazsálunk.

@beacska: köszi. a millenium trilógiát filmen láttam, tetszettek, és valóban, anno volt az is tervbe véve, csak elsikkadt. most megint felkerült a listára :D a másik trilógiáról még semmit se hallottam, hát majd esetleg azt is megnézem, de már tuti nem idén.

haruka 2011.07.26. 08:15:45

Reggelt! A mai nap poénja: a Kökény család úgy döntött, pár napra eltűnik a világ elől - így kezdődött a riport az Aktívban, amiben a kis család a wellnessben lubickol. No comment.

@szepi79 - Harciteknős idomár: a Szülifelit én már csak kötelességből nézem, mert az utóbbi 2 évad minősíthetetlenül fos volt.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 09:25:50

Jó reggelt mindenkinek! :)

Aliz albérletet keres Budapesten a fácsé oldala szerint. Itt pedig megint Ádámmal fotózva:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000797606109#!/media/set/?set=a.195241330530700.71193.100001345033453&type=1

Móka na 2011.07.26. 10:40:24

Sorik...

True Blood-ot nem néz senki ? Na és White Collar-t? stb.??

En ettől függetlenül ezt ajánlom:
www.sorozatjunkie.hu/2011/03/01/friday-night-lights-ezzel-vege/

Megnéztem az indulást, heheh human látatlanba 10%-ot adott a sorira =)), aztán ő lett a legnagyobb fun :D, vicces.

Szerintem zseniális nevelési alapelvek bukkanak fel a sorozatban, mondtam is a pedagógus szüleimnek, hogy megnézhetnék, mert ezt kötelezőnek tenném a tanító-, tanárképzőkbe. Na hátha valaki elkezdni nézni... amúgy a szereplők is nagyon ott vannak, mindenféle nevezésük és díjjuk is van.

szepi79 2011.07.26. 11:06:59

@haruka: basszus erre el is felejtettem válaszolni. én nagyon szeretem a különféle élőhalottas (vámpiros, zombis) filmeket, könyveket, sorozatokat, HA jól vannak megirva, és van bennük logika. (az olyanoktól, hogy egy sima vámpirharapástól te is vámpirrá válsz, a falnak tudnék menni, 5 perc alatt elfogynának az emberek).

a hosszú bevezető után, nekem kimondottan tetszett a walking dead, azt ugyanis már 500x láttuk filmen, mi történik, amig el sikerül menekülni a zombik elől, de hogy utána mi lesz, arról eddig nem szólt a fáma. ez a sorozat meg ugye épp erről szól, tehát biztonságosan kijelenthetjük, hogy a sorozat megtalálta a célközönségét.

@mosoly73: hozzám jöhetne lakni! igaz, egy albérlőm már van, nade aliznak tartanék magam mellett helyet :D

@Móka na: ja de, azt is néztem, alapvetően jó az ötlet, csak a két főszereplőt nem tudom elviselni. annyira szar az a két karakter, hogy nagyon. sookie az élethez is hülye, állandóan azt várom, hogy mikor veri már agyon az egyik vámpir arcoskodásért. bill meg annyira egydimenziós, hogy fáj ránézni. bezzeg az eric, na az nagyon jó arc, meg az utolsó évadban a 3000 éves csávó is bejött. mondjuk az se tetszik annyira, hogy nekiállnak tündéreket meg alakváltókat meg farkasembereket belekeverni a sztoriba, szerintem elég érdekes lenne a vámpirtársadalom önmagában is. persze ha egy normális irót ültetnének mögé, és nem egy ilyen twilightos akárkit.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 11:24:47

@szepi79 - Harciteknős idomár: Szerintem is érdekes téma, a mi lesz utána. Ezzel kapcsolatos - vámpír témában - ez a film, amit az HBO-n láttam:

www.filmpont.hu/index.php?Itemid=2&catid=1:aktualis&id=3423:vampirok-minden-mennyisegben-elzetes&option=com_content&view=article

Ha már szinte mindenki vámpír, akkor nem marad kinek meginni a vérét. Kb erről szólt.

Móka na 2011.07.26. 11:29:08

@szepi79 - Harciteknős idomár: hát na jóóó de a True Blood, az sz. Aliz csodaországban csak felnőtteknek és azért kellenek tündérek és párducemberek és stb. hogy láthassuk a sok hülyét a társadalomból (köztük magunkat), a különböző prototípusokat és falainkat, korlátainkat stb. Szerintem nagyon jó a sori a maga nemében. És hát ki ne ismerne naivát és hősszerelmest és realista mácsót na... vagy nem ?? Szerintem igen

haruka 2011.07.26. 11:52:05

@szepi79 - Harciteknős idomár: nem tudom, a pilot nagyon odabaszós volt, de utána olyan semmilyen lett az egész. egyik karaktert sem tudtam megszeretni, mindegyiket tarkón tudtam volna csapdosni valamiért. csak reménykedem, hogy a következő évad jobb lesz. a Flashforward is nagyon jól kezdett, aztán tisztára hülyeség lett az egész, sajnáltam is emiatt.
a vámpíros dolgok nem tudnak meghatni, ezért sem nézem a True blood-ot.

szepi79 2011.07.26. 12:18:44

@haruka: fujj a flashforward, nem birtam megnézni az utolsó pár részt, annyira rossz lett.

@Móka na: szerintem meg inkább twilight felnőtteknek (ugyanaz irta ugyanis mindkettőt), ezért van benne csöcs. viszont az átlag felnőttet nehezebb elszórakoztatni, mint a félig még mesevilágban élő, örökszüzességről és fehérlovas hercegről álmodozó 12-15 éves tiniket, ezért kellettek bele mindenféle egyéb lények.

szepi79 2011.07.26. 12:33:25

@mosoly73: és ebből a filmből lett is valami? a cikk ugyanis 2009es. 2 év alatt illik megcsinálni egy HP szintű filmet is, nemhogy egy sima scifi krimit.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 12:42:56

@szepi79 - Harciteknős idomár: Én láttam nemrég tévében. A téma alapból érdekes volt, de már eléggé unom a sok harapdálós-vérspricelős-zombis/vármpíros filmeket.

Volt még egy hasonló érdekes téma, a tömeges zombivá válás utánról, Will Smith játszott benne. Mi is volt a címe? Megvan, ez volt az:
yofilm.blogter.hu/236089/legenda_vagyok_i_am_legend

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 12:48:03

Az Underworld-öt sem tudtam megnézni, pedig nagy felhajtás volt vele. Azt se tudtam ki kivel van és ki ellen, csak marcangolták és ütötték egymást, aztán elkapcsoltam.

szepi79 2011.07.26. 13:14:29

@mosoly73: az egy fos volt. meghalt benne a kutyus :(((

az underworld meg még egyszer nézhető volt, én még követni is tudtam, de második megnézésre már alkalmatlan. a folytatás már elsőre is.

@haruka: ami még nálam a "flashforward-szindrómás" sorozat volt, az a "V". nem indult rosszul, de ritka nagy kaki lett a végére.

beacska 2011.07.26. 13:14:48

@mosoly73: nnna, Ez a film a tuti csalódás!! Én előbb (szokás szerint) elolvastam a novellát. Nnnna, az félelmetes volt! Szabály szerint cidriztem. És a film? egy nagy nulla! Semmi izgalom, másfél óra dögunalom, és a végén amerikai hőst csináltak a főszereplőből, akit a novellában egyszerűen megettek...borzasztó!!! Amerika mindent átír!!!(fejcsóva)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 13:18:17

Hát igen. Gondoltam végre egy érdekes dolog, de a többségében csak a vérspriccelés meg hörgés volt mindegyikben. Ha van is egy jó téma, azt se képesek jól kidolgozni, ráhúzzák a sablonokat és uncsi egyformák lesznek ezek a filmek. Leginkább a főszereplők miatt néztem meg.

szepi79 2011.07.26. 13:28:23

@beacska: nekem is ő az egyik kedvencem, bár inkább azért, mert olyan szerethetően segghülye. asszem a második évadban volt valamikor, hogy vacsoráztak, a vendéglátója megszólal, az aktuális vámpirhelyzetet értékelvén: "there is a war out there", jason erre kinéz az ablakon :D simán befeküdtem az asztal alá a röhögéstől.

@Móka na: jaja, azt láttam, eleinte nem is értettem, mi benne a poén, de aztán a végére megjött :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 15:31:15

Sziasztok!

Valaki mondja már meg nekem, h Nikinek miből telik 3! mellműtétre és 1! comb plasztikára? 1 mellműtét oké, el kell adni a műsort, megkapták, de a többit?:)

Egyébként ebből szerettem volna posztot csinálni, de így már nem.

@szepi79 - Harciteknős idomár: te hol láttál MAI 12-15 évest örökszüzességről!!! álmodni?:) Addigra ők már rég nem... Oké, gondolom a herceg jöhet fehér lovon is, csak ne akarjon szűz libát:P, bár inkább legyen Ferrarija, luxus vityillója:D

A többihez nem tok hozzászólni, mert azt sem tom, h miről beszéltek:P Én kŐnyvet olvasok, illetve dokumentum filmet nézek:D

beacska 2011.07.26. 15:42:28

@ladyandhenk: hááát, a 12-15 éves kislányok még bőven szűzek...gondolj bele, még általánosba járnak!!! Később esetleg, az új suliba, beilleszkedésként. De általánosban még nem ettől "illeszkednek"...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 15:59:05

@ladyandhenk: Nikinél valami bartelt írtak. Gondolom ingyen műtét és cserébe reklámozza a dokit. Már ha ezúttal nem lett csálé. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 16:03:10

@beacska: Ez sorozat lesz v film? Benne van a Trónok harcás törpe is. :)

szepi79 2011.07.26. 16:13:53

@beacska: tudok. olyan horrorparódiaszerű. mint az army of the dead.

@mosoly73: film lesz.

szepi79 2011.07.26. 16:22:18

@mosoly73: fujbazmeg. nikinek már alapból nem kellett volna az elsőnél sem ekkora zacsikat bepakoltatnia, már az ÉH alatt is úgy álltak, mint a gumilabda. most meg, én már azt várom, hogy mikor fog szétpattani a tőgye. szandra dettó. szerintem neki tök jó teste volt, oké, nem voltak hatalmas csöcsei, de azért arányos volt a teste, max egy kisebb implantátum lett volna számára indokolt. (ha csak és kizárólag a külsőt nézzük, aliz után nekem szandra jött be a legjobban. mostanra azért ez változott.)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 16:42:54

Bosszús vagyok. 2 napra elmentünk a hétvégén és nem tudom mit csináltak a szüleim, de miközben etették az állatkáinkat, beengedtek egy csomó legyet. Napok óta vadászom őket. Egyszerűen nem értem, mert már többször körbefújtam a lakást 3 különböző cuccal, de még mindig felbukkannak. Ezek a legyek immúnisak? Szerintem még örülnek is neki, fú de jó cucc, fújjad még, aztán betépve itt zizegnek, de ki nem múlnak. Úúúúúúúúútálom őket főleg mikor reggel felé a bőrömre szállnak vagy a fülembe zizegnek és erre ébredek. :(

Móka na 2011.07.26. 17:10:17

@beacska: jajaa hát nekem azért Bill és Eric jobban bejönnek, de sz. True-ban szinte mindenki jó csávó :D , még Lafayette is, na ő személyiségileg nagy kedvencem. :O)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 17:24:03

@beacska: tessen statisztikát böngészni, leírják, h 14 év körül már bőven élnek szexuális életet. Egy jó pár ismerősöm is hasonlóan volt ezzel. Sőt...
Egyre lejjebb megy az a határ.

@szepi79 - Harciteknős idomár: az első melleit még nem is láttuk, csak a másodiktól:P Lehet, h az még normális volt, bár még mindig nem tom, h miből finanszírozza/ta:)

@mosoly73: barter volt az:)
Tessen őket jól lefújni:), oszt jól megdöglenek:)

szepi79 2011.07.26. 17:24:21

@mosoly73: nálunk ágyi poloskák voltak pár éve. kurva nehéz volt őket kiirtani, valami atomszerrel sikerült csak, ami úgy kezdődött, hogy "távolits el minden élőlényt a lakásból, helyezd le a flakont a földre, inditsd el, és hagyd el a lakást te is két órára".

a következő lépés a hivatásos bogárirtó cég lett volna, szerencsére nem került rá sor.

szepi79 2011.07.26. 17:28:25

@ladyandhenk: bezzeg amikor én voltam fiatal, még 17-18 évesen is kérették magukat... már némelyik B)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 17:39:47

@ladyandhenk: Fújhatom én ezeket, meg se kottyan nekik! :(

@szepi79 - Harciteknős idomár: Egyszer írtál róla, emlékszem. Apukám meg a padlóból feljövő hangyákkal küzdött meg nemrég, azokat is nehéz volt kiirtani.

A szúnyogot könnyebb, az elektromos izé elintézni őket. Ezek a legyek makacsok. Én már lassan mérgezést kapok, annyit belélegeztem, ezek meg röpködnek itt.

Ki se látszom a sok hivatalos intézni valóból. Most kell igazolnom nekem papíron, 3 évvel ezelőtti dolgokat, hogy de télleg beküldtem ügyfélkapun. Jó az elektronika korszaka. :(

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 17:55:19

@szepi79 - Harciteknős idomár: na, ezért nem használtuk mi azt a szert.

@mosoly73: na, ezért nem használom az ügyfélkaput sem:D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 17:57:02

@szepi79 - Harciteknős idomár: elképzelem, jó? Jaj, ne már, kérlek, ne már ( lefordítva: na, tegyél már magadévá ), Lehet, h csak félreértetted őket:P

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 18:07:44

@ladyandhenk: Talán nem volt elég kitartó... vagy eltartó. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 18:17:59

@mosoly73: jah, hát kitartó vok, csak nem bízom a gépekben:D, se az internetben:D

beacska 2011.07.26. 18:20:57

@ladyandhenk: én nem ilyesztgetem magam statisztikával, van egy 14 éves lányom :DD de komolyan: ismerem a barátnőit, meg osztálytársait...még csak ott tartanak, hogy "a Dorottya 2* is elszívott egy cigit" meg "láttad az XY-t? egész nap bámult, mégis azt üzente nem akar tőlem semmit"...tán ha 1 oszt.társnőjének van "barátja", egy másik osztálytárs...jaaa, nem az nyolcadikos...nem tudom, kik írják a statisztikákat, de elég vicces :DDD még nem is menstruálnak :DDD

beacska 2011.07.26. 18:21:48

@Móka na: nekem a Jesonon kívül még a vérfarkas-testőr-bácsi jött be. De a nevét sem tudom, annyira mellékszereplő volt :(((

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 18:26:05

@beacska: persze, ilyen is van. Te jól neveled a gyerekeidet és örülhetsz, h jó barátnői vannak. Elég sok olyat láttam a szüleim foglalkozása miatt is, hogy 13-14 évesen bőven élnek, sőt már gyerek is akad. Nagyon örülhetsz, hogy jó közegben van a gyermeked és a barátai, de hány meg hányan nem, a statisztikában az is benne van:S

beacska 2011.07.26. 18:28:07

@ladyandhenk: mondjuk, nekem is volt olyan oszt.társnőm, aki a nyolcadik után szült. Szóval nem olyan nagy a változás :DD

szóval én kitartok a
1.riogatás
2.nagyot mondás

mellett

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.26. 18:47:08

@beacska: rendben, én sem azt mondtam, h mindenki, van benne riogatás is, persze, de a gond akkor is létezik:S

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 18:55:10

Megfogadtam a tanácsot és nem vettem kenyérsütő gépet. Rájöttem h tudok én jó kenyeret sütni és egyszerű is. Most is sül egy. :)

Az én időmben nem kezdték korán a lányok, vagy ha igen, arról se nagyon tudtunk. szerintem az is baj, hogy divat a piálás és a lányok is isznak, aztán azt se tudják mi történt velük. Remélem azért a többség nem ilyen. Tesómnak is volt olyan barátnője, aki simán bírta a sok töményet. Az egész családja vedelt rendesen. Nekem ijesztő volt, ő meg büszke volt rá.

beacska 2011.07.26. 19:58:38

@mosoly73: :DDD na ugye! aktívan lépjünk fel az elgépesedés ellen! ;D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 20:36:31

@beacska: :)))))

@szepi79 - Harciteknős idomár: Figyu! Most a Tv2-n a Terepen fekete zsarunője (Adams?) van a filmben.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.26. 22:16:27

@ladyandhenk: Mindjárt válaszolok, már írom. :)

Jó éjt*

szepi79 2011.07.26. 22:43:49

@ladyandhenk: hát végülis lehet, hogy félreértettem, amikor egy póló alatti tapizás után kiselőadást tartott a szüzesség megőrzése, mint erény, és a házasság előtti szex, mint bűn Isten ellen, és hasonló témakörökről (hithű keresztény volt a lelkem). valszeg csak le kellett volna teperni, elvégre mi a legrosszabb, ami történhet? :D

@mosoly73: mittomén, ha regina kingnek hivják, akkor igen.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 08:20:02

Jó reggelt!

@mosoly73: Írtam választ!

@szepi79 - Harciteknős idomár: egyértelműen félreértetted:P Ha ennyire hithű, akkor azt mondom, hogy oké, így gondolkodik, h hagyjál már békén! De a többség nem ilyen, sajnos. A többségnél igaz, amit leírtam. Furcsa, h ti férfiak mennyire nem értitek, hogy egy nő mit akar:D Pedig nem vagyunk bonyolultak ám, csak mindig utána kell gondolni, hogy is szeretne a nő?:P Tudom, h ez egyes férfiaknak nehéz, meg is értem:D:D:D:D

haruka 2011.07.27. 08:49:59

a jó életbe már, hogy állandóan esik az eső, amikor be akarok menni a városba! :(
amúgy reggelt!

GL-581 g 2011.07.27. 09:37:31

Szép jó reggelt! :D

hirek.animare.hu/eden_aliz_megragadta_a_rudat+498349.html

Milyen blikkfangos cím... :P

Azon morfondíroztam, hogy mennyire lenne meglepő, ha a Stereo 2.0 írná az ÉH2 főcímdalát? Szerintem semennyire. Elég sokat pörgetik a srácokat az ÉH1-esek körül, ilyen-olyan rendezvényeken.

beacska 2011.07.27. 09:57:41

@haruka: jó hír: nálunk ezerrel süt a nap, és az időjárás innen megy arrafelé ;DDD holnapra ott van!!! (vagy csak Pesten, és holnaputánra)

haruka 2011.07.27. 10:05:56

@beacska: úgy látszik, nálunk állandóan totál ellentétes az időjárás, mint nálatok! :D a holnaputánnal annyi baj van, hogy akkor dolgozok, ergo nem tudok bemenni a városba. de most úgy tűnik elállt az eső, lehet elkezdek szedelődzködni. :)

szepi79 2011.07.27. 12:18:14

@ladyandhenk: na jó, ezt meg a tököm tudja megitélni. volt olyan barátnőm is, aki arról számolt be, hogy az első alkalomkor az akkori pasijával folyamatosan mondta, hogy ne, mégis megtörtént (előtte már pettingeltek sokat, szal maga pucérság már nem volt ismertelen terület), na nem is ismétlődött meg a dolog, hamarosan szét is mentek. azt nem tudom, mennyire fogta fel az exem ezt erőszaknak, mert elvileg szerette (előtte) még a srácot, de az tuti, hogy ő maga nem akarta.

én meg, mivel nem akarok hasonló cipőbe kerülni, meg ugye jön állandóan a nők szlogen az erőszak ellen, hogy a "nem nemet jelent" vagy valami hasonló, én inkább úgy gondolom, hogy a nem az tényleg azt jelenti, hogy nem. lehet ez azért van, mert pasi vagyok, és ha egy másik férfiember azt mondja a pirosra, hogy piros, az tényleg pirosat jelent, és nem valami halvány magentás kékes zöldet.

beacska 2011.07.27. 12:28:51

@szepi79 - Harciteknős idomár: a NEM az számomra is nemet jelent. Szerintem ez egy baromság, hogy jelenthet TALÁNt is.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 13:12:46

@beacska: pedig nézd meg, hogy mennyi nőnél jelenti azt. Akiben van határozatlanság...

@szepi79 - Harciteknős idomár: erre csak azt tom mondani, h érteni kell azt is, h h mondja a nemet. Hangsúlyozni nem tudok írásban:) Igen, a férfinap a piros az piros. Ezt aláírom. Annyira nem mondhatta az a lány, h ne, ha mégis megtörtént. Árnyalatnyi különbségeken múlik szerintem, de tény, h teljesen másképp gondolkodnak a nők, mint a férfiak, legalább nem vunk egyformák:)
Bevallom, h én sem mondom ki, amit gondolok, de elvárom, h a férfi tudja, h mit akarok. Tudom, h helytelen, de ezen nem tudok változtatni. Amennyiben nagyon komoly vok, természetesen megmondom a véleményemet!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 14:59:24

@szepi79 - Harciteknős idomár: Azért nem semmi, hogy kívetítőn közvetítik Aliz szemműtétjét!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 15:03:14

@ladyandhenk: Amikor én 16 voltam, volt egy fiú, aki meg nem értette a NEM-et, hiába mondtam határozottan, és eléggé megijedtem, alig bírtam elszabadulni a birkózó fiú szorításából, miközben a másik szobában voltak a szüleim.
Persze nem baj ha próbálkozik a fiú, jól eshet a lánynak, de ha nem, akkor nem. Vannak olyan talpraesett lányok, akik ha igent akarnak, azt is mondanak, vagy akár ők a vérmesebbek, ha kell.

szepi79 2011.07.27. 15:11:14

@ladyandhenk: mondjuk azzal, hogy belátod, hogy te is csak elvárod, de nem közlöd, mik az igények, az már egy felsőbb szint azokhoz a nőkhöz képest, akik ezt nem is tudják magukról.

egyébként meg épp ma olvastam egy király oltást a 'vok'-ra, de neked pont nem fogom beirni...

szepi79 2011.07.27. 15:12:37

@mosoly73: nem, a tűzfal megfog egy rakat külső oldalt, így a legtöbb bulvárosat is. valamiért az index meg a jutúb megy, meg a blog.hu, úgyhogy kb. a benti netezésem ezekre korlátozódik.

GL-581 g 2011.07.27. 15:19:05

@ladyandhenk: A határozottság viszonylag kevés nőre jellemző szerintem. Tapasztalataim szerint a "tudom, hogy azt mondtam, nem akarok menni, de tudnod kellett volna, hogy valójában igen" sokkal gyakoribb. A jó öreg idegtépő "gondolhattad volna" gondolatolvasósdi, minden párkapcsolat vegetája. :DDD

Viszont NEM és "nem" között van különbség, azt érezni kell és illik. Nemet mondani többféleképp tud a nő...

Vagyis a "nem nemet jelent" mondat szerintem inkább "van olyan nem, ami tényleg nemet jelent". :D

beacska 2011.07.27. 15:34:08

@GL-581 g: hááát, tudjátok, biztosan a 20 éves házasság az oka, de nálam nem játszik a "tudom, hogy azt mondtam, nem akarok menni, de tudnod kellett volna, hogy valójában igen". Emlékeim szerint sose játszott...lehet, hogy férfiként vagyok bekötve? ;D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 15:35:37

@beacska: Nem drága, csak már tudod, hogy egyszerűen és egyértelműen kell nekik fogalmazni, mint én! :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 15:37:20

@szepi79 - Harciteknős idomár:

"Napiász Online: „Munkával vagy pihenéssel töltöd a nyarat?”

Éden Alíz: „Ezen az eseményen szervezőként is részt veszek, nemcsak „versenyzőként”, ezenkívül a „Duna arca” szépségversenyen zsűritag leszek, tehát pörgős a nyár. Szabadságra mentem volna, de közbejött az, hogy augusztus 2-án a látásjavító lézeres szemműtétet végeznek rajtam. A műtétemet közvetíteni fogják a helyszínen, a Saint James Szemészeti Központ oldalán és folyamatában kivetítőn keresztül. Ezzel az a célom, hogy felhívjam a figyelmet arra, hogy mennyire fontos az éles látás és, hogy senki se féljen tenni ezért, akár alávetni magát egy műtétnek.”

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 16:17:50

@GL-581 g: na végre, érti valaki, amit mondani akarok:D

""tudom, hogy azt mondtam, nem akarok menni, de tudnod kellett volna, hogy valójában igen" sokkal gyakoribb. A jó öreg idegtépő "gondolhattad volna" gondolatolvasósdi, minden párkapcsolat vegetája." Ez teljes mértékben így van. És ezt el is várjuk, hogy felfogja a delikvens:D

"Viszont NEM és "nem" között van különbség, azt érezni kell és illik. Nemet mondani többféleképp tud a nő..."
Még a végén hozzád megyek feleségül, ha te így érted a nőket:D

@szepi79 - Harciteknős idomár: persze, hogy belátom, rengetegszer elvitatkozunk ezen, tehát muszáj, attól még a többség ilyen. Az árnyalatnyi különbségek a fontosak:D

A 'vok'-ról igyekszem leszokni, de régen így rövidítettünk és nehéz megválni tőle. Beszédben nem használom. Amúgy tessék lassan hozzászokni, mert 42 ! amerikai tagállamban vezetik be a klaviatúra püfölést a folyóírás helyett, mert ma már ez a XXI. század. Helyesen azért tudok írni, anno sorra nyertem az ilyen jellegű versenyeket.

@beacska: @mosoly73: Nem erről van szó, bár bizonyára ez is szerepet játszik benne. Megfigyeltem, hogy bármiről is beszélek, a nők megértik, míg az 'egyszem' férfi pl nem. Mondjuk azt is, hogy néha senki nem érti, de ez meg a szókincsem miatt van, aztán azt hiszik, h nagyképű vagyok, pedig csak leültem szépirodalmat olvasni. Na mind1. A mai lányok márpedig ilyenek:D

szepi79 2011.07.27. 19:25:02

@ladyandhenk: én is értem, mit mondasz, csak ez igy nem normális, mert nem és NEM között nem csak a hangsúly lehet a különbség, hanem egy jó este vs. 5 év.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 20:05:45

@szepi79 - Harciteknős idomár: igen, igen, ebben is igazad van:) Lehet, h mégsem vagyunk egyszerűek:)

szepi79 2011.07.27. 20:16:58

@ladyandhenk: azok mi vagyunk. :D ti nem nyúlhatjátok le az összes tulajdonságot.

haruka 2011.07.27. 20:22:29

@szepi79 - Harciteknős idomár: hát ja. szerintem meg egy férfinek legyen annyi esze, hogy ha nem a válasz, akkor azt vegye is nemnek. ha a hölgy meg igenre gondolt, csakhát neki ki kellene találni a kis gondolatait, akkor meg főljön a saját levében szex nélkül, azt' majd legközelebb határozottan mondja azt az igent. ezzel nem azt mondom, hogy én nem játszom néha, hogy találja ki a férfi mire is gondolok valójában, de a szexre ez nem vonatkozik.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 20:29:55

@haruka: aha, tehát a szex, az vagy igen, v nem:D, nekem mind1, csak legyen:D (jó, csak vicceltem)

haruka 2011.07.27. 20:36:05

@ladyandhenk: :P ebben a témakörben nálam az igen igent jelent, a nem nemet. másban lehetnek átfedések... :DD amúgy válaszoltam!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.07.27. 20:44:32

@haruka: tudom, el is olvastam, mindjárt írok, csak most lelket ápolok:D Szakítás, meg ilyenek...

NA, nálam ilyenkor nincs nem:D:D:D:D:D:D:D:D( ne tessék komolyan venni)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 21:05:53

@ladyandhenk: Fáradtan hazafelé tartok, ma már biztos nem írok mailt, bocsi.

Találkoztam az ÉH szereplővel ma is futólag, de nem volt időm poszthoz kérdezni + fotózni, majd legközelebb.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.07.27. 21:07:40

Annyi már sejthető ebből h nincs lent a Balcsin. :)
süti beállítások módosítása