HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ősz ÉH nélkül :(

2011.10.21. 12:55 mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani

Ősz ÉH nélkül :(

Sajtószemle. Mizujs az ÉH kapcsán megismert emberekkel? Teljesség igénye nélkül. Lássuk kiről hallunk mostanában, mit dob ki a net! Összeollóztam amit találtam, de a betűtípusok rendezésével nem sokat vacakoltam. :)

 

 

 

 

 

 

Horváth Évá-t az Éden Hotel vezetése után újabb produkcióval bízták meg: a Viasat3 Széptestben című műsorának vezetője lett. A műtéteken nincs jelen, ugyanakkor a varratszedéseken együtt drukkol a szereplőkkel.

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=946817

http://velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2011/10/13/horvath_evanak_elvonasi_tunetei_vannak_ha_nem_all_kamera_ele/

Vége a titkolózásnak: Horváth Évát és szerelmét lencsevégre kapták Hévízen, amint egy új szépségklinika előtt andalogtak. A hot! magazin szerette volna megszólaltatni a műsorvezetőt, ám ahogy eddig, most sem kívánt részleteket megosztani a magánéletéről.

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=933792

Horváth Éva jelenlegi párjában, Ákosban megtalálta azt, akit évek óta keresett. Hosszú ideig ugyanazon az emeleten, egymás melletti szobákban dolgoztak. Akkoriban Éva a Cool TV műsorvezetője volt, Ákos pedig a Reflektor magazinnak forgatott. Mégis csak az Éden Hotel műsora hozta őket össze.

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=938544

 

Kudarcba fulladt a divattüntetés – HÉ is ott volt

http://www.hir24.hu/partygirl/2011/10/18/kudarcba-fulladt-a-divattuntetes/~~sztori

 

 

Kereszty Gábor nevéhez fűződik például a Viasat3 sikeres valóság show-ja, az Éden Hotel, idén januártól pedig a csatorna programming és marketing osztályát koordinálta. Nem értett azonban egyet a csatorna hosszú távú stratégiával, ezért Farsang Péter vezérigazgatóval közösen a távozás mellett döntött - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

 

http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=21906

http://index.hu/kultur/media/2011/10/19/tavozik_kereszty_gabor_a_viasat3_kreativ_igazgatoja/

UPC facebook

Sixx havonta egyszer nem kritizálni fog, hanem a Sorozatenciklopédiában bevisz minket a kulisszák mögé: mai elemzésében bemutatja, hogy mi alapján választanak sorozatot a magyar televíziók. Azért persze dühöng is egy sort, hiszen egyik kedvenc sorozatát az istennek sem akarják bemutatni itthon.

http://www.facebook.com/upcmagyarorszag?sk=app_247005495335628#!/upcmagyarorszag?sk=wall

 


Éden Lindát, a trópusi valóságshow egyik nyertesét plasztikai műtétjére kísérte el a Tabu Tv stábja.

„Saját magamról tudom, én megnézem a jó csajokat. Én nem vagyok az, aki lenézi őket, vagy megszólja őket, hogy hogyan néz ki. Ha igenis jól néz ki, jó a feneke, jó a melle, jó a lába, azt én megmondom.” – meséli Linda mellműtétjére várva kameránknak. A beavatkozás előtti várakozás jó hangulatban telik: „Volt egy műtétem, szerelmet vallottam az ébresztés után a műtősfiúnak!” – osztja meg egy korábbi kórházi kalandját az Éden Hotel egykori lakója.

http://www.napiaszonline.hu/bulvar/eden_linda_megnezi_a_jo_csajokat__video_32418

Mellműtétje után újabb szépészeti beavatkozásra szánta el magát Éden Linda (25), a trópusi valóságshow nyertese: feltöltette az ajkait.

Természetes, szép ajkakra vágytam, most sebészem jóvoltából kerekebb lett a mosolyom – lelkendezett Linda.

http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/eden-lindanak-mar-az-ajkai-is-teltebbek-2067106?nocache

http://www.nyugatmagyar.hu/traccsparty/eden_linda_szebb_mosolya/2244543/

 

Ki 2011 legcikibb magyar celebje? Szavazzon!

Jelöltek közt van:

Éden Pitta !

Gyerünk szavazni, mert most 0%-on áll!

Éden/Aranypart/Tudós István szerkesztőségünk abszolút kedvence. Nagy király ő. Olyan nagy! A nyíregyházi zselé-celeb szereplése első valóságshow-jában bár tiszavirág életűre sikeredett, mégis mély nyomott hagyott a tévénéző gyerekekben. Pár az Édenben töltött nap alatt ugyanis Pistától megtudtuk, hogy pontosan mit is sunázna, hogyan kell gyárat építeni, milyen veszélyei vannak a szájba hányásnak, mik a titkai az úgynevezett "szarásjelzőnek", illetve, hol is van valójában a „kis kula”. Az Aranypartban bár visszafogottabbnak tűnt, azért kiderült róla, hogy csajozási technikája kimerül a „nézzedahasizmomatmámeg” kezdetű mondatokban. Pistát szeretjük, szeresse Ön is!

http://www.hir24.hu/szines/2011/10/17/ki-a-legcikibb-magyar-celeb-szavazz!/

Dolgozik az alkohol az Aranypart szereplőinél. Ezúttal István villantott, attrakciója annyira szürreális, hogy adásba sem tették a szerkesztők...

http://www.hir24.hu/szines/2011/10/12/nemi-szervet-mutogatja-a-magyar-hiresseg/

 

 

Az év legviccesebb dugása: Éden Niki és Alfahím

 

http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2011/09/28/az_ev_legviccesebb_dugasa_eden_niki_es_alfahim/

http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2011/10/06/eden_niki_bemutatja_kepessegeit_kicsi_oral_sok_dugas/

Más cikket nem találtam Nikiről, csak szexet. No comment.

 

Éden Alíz hozzászólt az önvédelem témához

Már az is elég, ha miniszoknyában sétálsz végig este az utcán. Biztos, hogy utánad fütyülnek, vagy beszólnak. Már a szóbeli atrocitás is lebéníthatja az embert, és akkor még nem is beszéltünk az esetleges tettlegességről – mondta Örkényi Alíz. A kecskeméti Éden-sztár azt is elárulta a delmagyar.hu-nak, hogy a táskája egy, az anyukájától kapott gázsray-t is rejt, de szerencsére, még sosem kellett használnia.

http://www.delmagyar.hu/kecskemet/egy_kulcscsomo_is_lehet_hatekony_onvedelmi_fegyver/2242643/

„Sokszor járok különböző rendezvényekre, amelyekről késő este indulhatok csak haza, …”

http://www.delmagyar.hu/kecskemet/a_het_temaja_mit_tenne_tamadas_eseten/2242650/


 

 ö ö ö … ezt meg csak úgy találtam, nem Éden Krisztiánként van fenn a hálón, és gondoltam közzéteszem a lányoknak, a táncos lábút… :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többi fotója itt, az oldalán: 

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001085780737&ref=pb#!/profile.php?id=100001085780737&sk=photos

 

 

 

 

 

 

 

Éden Gábor szavai a facebook-on:

"Imádom a jó nőket, csak azok nem imádnak engem!" :-)

http://www.facebook.com/gabi.biro?ref=pb

 

Mára ennyi. Veletek mizujs? :)

Puszi :)*

Ani 

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr603319750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.21. 21:18:30

Nocsak, új poszt!:)

Jól összeszedtél mindent, gratulálok hozzá!
Jól vagyok, köszönöm, sok a dolog. Kutyák jól vannak!:)

Szepi fogas híreiről is kérünk posztot majd! :) Ugye szepi?:)

szepi79 2011.10.21. 23:40:56

új poszt!!!

@ladyandhenk: végülis a nagyját már megirtam, sok újdonság már nem lesz, innentől belassulnak az események. hétfőn megkapom a fogszabit, utána meg csendben várom, hogy 'hasson'. Még azt a részét megírom, aztán beküldöm, de szerintem elég hosszú, valszeg 2, netán 3 poszt lesz belőle.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.23. 06:45:37

Gratulálok! Adának és Bekinek bejött a műsor:D
Új melleket kapnak! ÉLJEN?ÉLJEN!!!

Niki szakított Gáborral, Ada a műmájer gyerekkel! És csak a pasik a hibásak!!!

www.borsonline.hu/news.php?nikinek-csak-a-szexre-volt-jo-gabor-az-aranypartban&op&hid=48424

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.10.23. 20:18:13

@ladyandhenk: De legalább vége a műsornak végre. :) Végül is Pittának nem is jutott csajszi?

Haruka: pont kiesett a fiú az X-faktorból, aki szimpi volt neked. :( Nekem a Gergő fiú szimpi. Majd meglátjuk meddig jut.

Csúnya esős idő volt ma. Még szombaton sütött a nap kicsit és tudtunk sétálni egy jót, kutyival együtt. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.25. 08:43:37

@mosoly73: Szióka!

Nekem meg a Tibor gyerek a szimpi! Bár a műsort nem láttam, köszönhetően a UPC-nek!

Pedig ez az ősz nekem nagyon tetszik! Olyan szép! Amúgy nem csak ÉH nélkül van az ősz, hanem az itteni fórumozók nélkül is:(

beacska 2011.10.25. 09:07:46

@ladyandhenk: szia, csajszika! itt vagyok ám, csak ezek a hírek olyan lélegzetelállítóak, hogy alig tudok megszólalni ;DDD

szepi79 2011.10.25. 15:23:25

ja igen, tegnap megvolt a fogszabi felrakása, tán még túl is éltem, tévedésből a fickó a felső fogsoromra kezdte felszerelni, akkor meg már ne szedjük el, úh. felrakta felülre is, meg alulra is.

kibaszott fura, nem férek el a számban, nem kényelmes tartani sehogyse az állkapcsomat, de már kezdem szokni. este nem mertem kísérletezni vele, a reggeli fogmosás finoman szólva is epic fail volt, rágni még egyáltalán nem tudok, egyelőre marad a leves.

szepi79 2011.10.25. 15:31:26

(kérésre képet küldök, de csak mailben, szal emilcim jöjjön, valami okos formában, pl. valami kukac matavnet pont hu - kivéve mosolytól, az ő cime megvan. őt akkor kérés nélkül be is sokkolom jól :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.10.25. 17:07:19

@szepi79, első ezen a néven: Na akkor már tudom mitől HALt (én is sokkolok :) ) meg a gépem, átérhetett a fotó! :-p))))
Mostanában minden cuccom behal. Sajna most még pénzem sincs új alkatrészekre, a francba! :(((

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.10.25. 17:11:13

@szepi79, első ezen a néven: Ha valaki, akkor én tudom hogy fáj az első napokban, minden új beállítàs után! Veled érzek!
@ladyandhenk:
@beacska: Mizujs nálatok?

szepi79 2011.10.25. 19:13:57

@mosoly73: annyira nem gáz, csak rágni nem tudok. ja, meg az egyik laza, holnap megyek vele kontrollra, sztem azt újra felrakja. csak akkor nemtom, hogy újra kell-e majd huzalozni, gondolom igen.

beacska 2011.10.25. 20:32:23

@mosoly73: mire gondolsz? család? munka? időjárás? ;D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.26. 11:14:37

@beacska: jó kifogás:D

@szepi79, első ezen a néven: ha most lány lennél mondanék vmit, de nem teszem:P:P

@mosoly73: Kocsis

Tudod, még mindig várom a leveled:)Hónapok óta:)

szepi79 2011.10.26. 20:34:25

@ladyandhenk: ha lány lennék, vagy ha homár? :D mert akkor ki tudom találni :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.27. 09:27:20

@szepi79, első ezen a néven: igen, igen, szerintem jó helyen gondolkodsz:):):)

Vajon ugyanarra gondolunk?:O

Küldtem emilt ám:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.10.27. 10:14:20

@szepi79, első ezen a néven: jajj, most jutottam oda az emiledhez, a fotóhoz! Szokod már? Enyhült a fájdalom?
Legalább a tartók már fog színűek. A régiek még fém színűek voltak. Ez egy kicsit jobban fest. No és milyen édi kis színes cuccok vannak rajta! Pink nem volt? Az jobban állna! :-p :))))

szepi79 2011.10.27. 10:49:17

@ladyandhenk: kinek küldtél mailt, nekem? mert nem kaptam tőled.

@mosoly73: egy kollégám azt mondta, nyan cat-est kérjek, mer azzal "jól lehet tinipicsákat felszedni".

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.10.27. 11:03:20

@szepi79, első ezen a néven: mijaza nyan cat? :)
A borostát is ő javasolta? :-p :)))

szepi79 2011.10.27. 12:34:17

@mosoly73: nem, a borosta az saját (igénytelenség).

nyan cat:
www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.10.27. 21:38:54

@szepi79, első ezen a néven: igen-igen, neked, még tegnap!

Bár ott van fent, de akkor megadom itt!

ladyandhenk@mailbox.hu :)

Amúgy a borosta jól áll a férfiaknak, sztem nagyon szexi:P

szepi79 2011.10.28. 13:56:27

@ladyandhenk: elküldtem neked is. (közben meg a gmailem ki is irta, hogy hé köcsög, ezt a cimet már ismerem, szal shame on me, hogy nem kűűtem má előbb.)

haruka 2011.10.30. 13:16:50

@mosoly73: igen sajna kiesett. de vígasztal, hogy végre kiestek az ikrek, annyira bénák voltak szerintem. amúgy minden okés? kutyus? :)

@szepi79, első ezen a néven: nekem is nekem is! :) haruka_san_27 kukac yahoo pont de

szepi79 2011.11.01. 15:15:40

@ladyandhenk: na megvan, miért nem kaptam értesítést a prividről. alapból gmail-t használok, de meg van tartva az indamail-es is, azzal szoktam mindenhova regisztrálni, a gmail meg magától lehívja ez utóbbiról az üzeneteket.

namármost, kb 1 hónapja az indamail bevezetett egy új mappát, közösségi üzenetek névvel, alapból be is kapcsolta jól, a megkérdezésem nélkül, a gmail meg csak a "sima" beérkezett üziket hozta át, mondjuk ez is volt a dolga neki.

ma meg meglestem az indamailes fiókot, egyből kiderült a turpisság. ezt az új mappát meg kikapcsoltam a gecib*.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.02. 10:10:21

Sziasztok! :)
Nagyon gyorsan eltelt ez a 4 nap. :( Hogy telt nektek?

Mizujs a villában? Nézitek még? Peti megvan még?

@haruka: Sajnáltam a fiút, szimpatikus volt. Az ikrek is nagyon szimpik voltak, de az első válogatós dal után nagyon gyengék voltak sorozatosan. A párbaj daluk végre szép volt. Ez jellemző mindegyikre. Csak akkor dobják be magukat, ha már kiesés szélén állnak. A közönség szórakoztatására nem szedik így össze magukat.
Ez az Enikő is haloványan muzsikál. Ez a rockos felpörgése nevetségessé tette, ahogy próbált kemény rocker csaj lenni, MURIs volt. :) Azt hiszem neki is egy Vica-féle áttörés kéne (párbajdalnál magára talált szintén tavaly), hogy legyen belőle valaki.

@szepi79, első ezen a néven: Ezt a freemail is eljátszotta nemrég. Csinált egy Közösség mappát, amiben ottragadtak a fácsé és iwiw levelek, nem hívta le őket az outlook. Ugyanúgy alapból bekapcsolták akkor, de már megszűnt vagy sikerült kikapcsolnom, már nem tudom. :)

@ladyandhenk: Szerintem nem szexi a borosta és utálom ha szúr! :)

Kicsi kutyám jól van, köszönöm a kérdéseket! Nagyokat sétáltunk 3asban a hétvégén, nagyon élvezte és nagyokat aludt utána kifáradva (hálistennek). Már nagyon nő, szép hosszú lábai vannak, csinos kis hölgy lesz belőle. :) Ritkítottam az etetését is, csak 2x kap egy nap, a jutalomfalatokat leszámítva. No meg késő este egy kis darab üres kenyeret kap elalvás előtt. Ha elfelejtem, akkor is szól és követeli. Hihetetlenül kifigyeli a szokásainkat, igényli és betartja a rendszert. Most már látszik, hogy okos kutya, értelmes, figyel és tanul, próbál megfelelni. Persze még sokat játszik és mikor belejön, akkor nagyon kölykösen kajla. :)

beacska 2011.11.02. 13:14:49

@mosoly73: igen, a kutyusok tiszta embergyerekek. nagyon fontos számukra az állandóság, biztonságérzetet ad. (kenyeret adsz neki? mi okból? én most álltam át egy gabonamentes kajára)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.02. 18:28:16

@beacska: csak egy pici darabot, amolyan desszertként. Nem adok neki édességet, a kajába is rizst főzök, így ez az esti jutalom. Amúgy nem fehér kenyér! Az én kenyeremből kap ő is.
Más szénhidrátot azért eszel? Krumpli, rizs? Teljesen nem szabad elhagyni! 5 éve nekem attól borult fel a cukorháztartásom. Atkins diétát csináltam akkor. CH menteset.

beacska 2011.11.03. 11:32:40

@mosoly73: csak tudod nekik azért másmilyen az emésztésük (pl. előállítanak C-vitamint!), szükségleteik. nem akarok okoskodni, ACANÁt adok neki, 900 Ft/kiló, úgyhogy baromi drága.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.03. 12:42:21

@beacska: nem tartom okoskodásnak! Meghallgatok mindenkit és eldöntöm mit adok neki.
Adok neki junior száraz tápot (nem emlékszem a nevére), de főzök is mellé neki húsból levest (nem szilánkosra törő csirkecsontosat!) zöldségekkel rizzsel, nagy lábszár csontokkal, amiket külön rágcsálhat, amikor rágni van kedve. Ne a bútort rágja. :) A száraz táp önmagában nem elégíti ki teljesen, én úgy látom. A kertben is összeszedi a zöldségeket, kiásta a répákat pl. és megette. A konyhában is elcsente a csöves kukoricát és módszeresen lerágta a szemeket róla. Már féltem, hogy vega lesz. :)
Konzerves kutyakaját nem adok neki, ahhoz nincs bizalmam. Már a régi kutyám is hasmenést kapott tőlük annak idején, meg sok rosszat hallok róla másoktól. Inkább főzök is neki. Az állatorvos is megmondta az arányokat, mennyi rizs, stb. kell neki.
Mindenki szerint nagyon szépen fejlődik, jól néz ki, úgyhogy gondolom eddig rendben van az etetése.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.03. 12:45:01

Ja és kecsketejet is vettem neki többször is, főleg az elején, tetszett neki :), és nem hajtotta meg, mint a tehéntej (forralva is). Jó dolga van, mi? :)

beacska 2011.11.03. 16:20:09

@mosoly73: én csak és kizárólag száraztápot adok neki. Plusz vizet. És persze megkapja a csontokat (nem csirke és nem hal), meg a szalonnabőrkét ;D.
házi kaját nálunk csak a cica kap.

beacska 2011.11.03. 16:24:26

@beacska: ja, meg az emberek...bocsi :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.03. 22:48:28

@beacska: Értem! :) Érdekes a cicának nem főzök, neki nyers husikát, májat szoktam adni és ő imádja a konzervet is, meg kap szárazat is, de már - idős lévén - nem nagyon szereti rágcsálni.
Te mit főzöl neki?

Lady te mivel eteted a négy lábúakat? :)

beacska 2011.11.04. 10:07:15

@mosoly73: nálunk a cica a konzervet heti forgóban eszi: egy hétig elfogadja, aztán meg fújjozza. Így aztán most, hogy jön a tél, gyakran adok neki házi maradékot vízzel higított tejjel. pl. maradék lasange, v. maradék sült krumpli egy kis husival. de hamarosan jön a főtt tészta+tejföl+parízer kombó is. Ezt imádja.
A múltkor szalontüdő volt, és a tüdőből a csövecskéket, amit kivágtunk, megfőztem neki, és azt kapta áztatott kenyérdarabkákkal. A túl fűszerest nem szereti (pl. hagymát)

Amúgy ő kinti cica, azért kap ilyen ütőseket, de van neki száraztápja is, azt kb. 3 naponta eszi meg a napi adagot, ill. ha sztrájkol a konzerv miatt ;D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.04. 10:48:18

@beacska: A kutya nem válogatós, de a macska igen. Amit egyik nap megeszik, abból másnap már nem kér. Sokszor a kibontott konzerv végét ki kell dobnom. Aztán ha nagyon éhes, bármit megeszik. Olyankor még a párizsi is jó. Tésztát, rizst, ilyesmit nem szoktam adni neki, de majd kipróbálom mással keverve.
Az enyém nyáron kinti cica, télen csak kijárogat, de főleg bent van. Reggel is a radiátoron fekve hagytam otthon. :)

beacska 2011.11.04. 12:55:44

@mosoly73: ahogy az állatvédő mondta, akitől a cicust elhoztam:
Nagyanyám szerint, ha azt akarjuk, hogy a cica egerésszen, mivel kell etetnünk?....Rossebbel ;D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.05. 07:49:57

Sziasztok!

@mosoly73: én kizárólag táppal! Mivel állat, azon belül kutya, felesleges neki rizst, kenyeret, egyebeket adni! Ragadozó állat, ha egy kicsit jobb minőségű tápot adsz neki, megvan minden benne! Persze nagyobb korról beszélünk! A többi kaja abszolút nem egészséges neki, mert a természetben sem eszi meg! A rizs meg mondjuk benne lehet a tápban! Házi koszt végképp nem ildomos, viszont néha mi is szoktunk adni, maradékot! Ez elkerülhetetlen. A csontot sem szabad kihagyni! Az jó a fognak, a székletnek is! Ott is vigyázni kell, mert ha el van kapatva a kutya szervezete, akkor nem tudja emészteni. A fű, amire még szüksége van, leginkább nyáron van, ugye:D Ez a nagy, vékony, hosszú levelű, nem tudom a nevét! De kitalálja ő magától is, h mi a jó neki!
Azt vallom, h sosem szabad elfelejteni, h kutya, nem ember, sokat elbír a gyomra valóban, de attól még nem jó neki:D Viszont, h miért szeretik a fagyit? Nálam rejtély:D

Ja, és nem szabad gyakran váltogatni a tápot, meg a kaja típusokat...Lévén a természetben sem teszi, az sem tesz jót!

@beacska: na, a macska is elmehet tőlem, merne nekem válogatni:D Ez csakis a gazda hibája:D:D:D:D:D:D Ha igazán éhes lenne, nem válogatna, dettó a kutyánál! Régen volt egy macskám, nyivákolt, h ő ezt nem eszi meg, azt nem eszi meg! Kint volt a kaja...Egy hétig szinte bele sem piszkált! Én nyertem!!!:)

Kutyánál is volt ilyen, most a törpe snacinál. Amikor idejött tavaly nem volt hajlandó enni tápot, mert nem tudom, h mihez volt hozzászokva. Egy pár napig nem evett, azóta meg meggondolja, h mit ne egyen meg:DD ÉS nem, ez nem szadizmus, csak nem hagyom, h ő nyerjen!:D

beacska 2011.11.05. 11:36:39

@ladyandhenk: én sem adok neki naponta többször. csak ha nem eszi meg, otthagyom, de másnap már beveszem. Nem tudom, néha az az érzésem, hogy romlott a konzerv. Lehetséges az ilyen? Mert ha nem eszi meg, akkor azt úgy, hogy odamegy, megszagolja, és elfordul...

házai maradéktól még sosem fintorgott...a válogatás is olyan, hogy a hagymát, meg a kozmás részt otthagyja.

amúgy volt olyan nap(most ősszel), hogy 3(!) egeret fogott meg. egyet meg is evett, azt láttuk, a többinek a sorsáról nem tudunk, de nem találtuk meg. Aztán később sorban feküdt vmi cickányféle, meg egy vakond(!) a lépcső előtt...

beacska 2011.11.05. 11:37:15

@beacska: jaaa, ez mind a cicáról szólt

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.05. 21:10:51

@beacska: jó cica, meg kell tartani, hasznos, hozza az egereket:)

Nem hiszem, h a macskákat alapból érdekli, ha szaga van pl a konzervnek, dögevők is, alapból. Max el van kapatva, mint minden macska manapság, és nem tetszik már. Hozzá van szokva a minőséghez...:)

beacska 2011.11.05. 23:51:05

@ladyandhenk: szerinted szar konzervkajával el lehet kapatni?...hááát, nem hiszem.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.06. 00:04:10

@beacska: nem, de nem hiszem, h TE szar kaját adnál neki!:D

szepi79 2011.11.08. 18:28:29

"ha a srác emlékszik a szemed színére az első randi után, akkor kicsi a melled"

egyébként még élek, meg szoktalak is olvasni titeket, csak most nagyon nem történik semmi, a VV-t meg nem nézem.

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.11.09. 01:01:02

@beacska: Ezek után érthető, hogy miért Veronikán akadt meg a szeme újabban :D Veránál csak a pornó szagot érezte, viszont a szilikon nem volt benne elég... :P Most mondjam ki járt jobban? :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.09. 11:41:49

@szepi79, első ezen a néven: örülünk, h élsz:), éljen! :) Jelentem, én is élek, és nétem a VV-t:) Ma volt itt a kazán felülvizsgáló, ellenőrző fazon, kidobtunk egy csomó pénzt:S Éljen! De talán nem hallunk meg! Ez is valami...

@beacska:

ezt kellett olvasnom?:D

@Papucs Orrán Pamutbojt: nem kell mindent elhinni, amit leírtak:D:D

beacska 2011.11.09. 11:44:59

@ladyandhenk: nem, a másikbaaa! (VV-s be), és töröld is ki, ha elolvastad!!!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.09. 11:50:02

@beacska: jó, de megmutatnád, h melyik az?:D Tudom, h hülye vagyok, de nem értem!:D

Plííííííz:D

beacska 2011.11.09. 11:50:41

@ladyandhenk: a VV Petibe írtam valamit!

szepi79 2011.11.09. 12:35:46

@beacska: pedig akár még privibe is elküldhetnéd, mondjuk nekem, hogy miket olvasol össze... :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.09. 23:09:30

Sziasztok! Még élek én is! Mondhatnám, hogy feltámadt a gépem, de nem mindig működik jól. Például nem tudok a szokásos böngészőmmel ide belépni és a belépést se kínálja fel, ezért nem is írtam napok óta.
Hogy s mint vagytok? :)

szepi79 2011.11.10. 09:55:11

@mosoly73: hát én most annyira nem jól. teljesen összevágta a fogszabi belülről a számat, nem tud begyógyulni, mert akármikor beszélek/eszek/sok nyálat nyelek, mindig felsérti a gyógyuló sebet megint ez a fos. olvastam, hogy van valami gyanta, amit rá lehet ilyesmire pakolni, majd ma megyek gyógyszertárba, hátha van nekik olyan.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.10. 10:39:22

@szepi79, első ezen a néven: Teljesen együtt érzek veled!:(((( Én is átmentem ezen 12 éves koromban. Állandóan sebes volt a szám belülről, elpattant drótok, kiálló részek sebeztek fel. Azt hittem azóta már javult a technikájuk. Ennyi pénzért már megoldhatnák!

szepi79 2011.11.10. 11:03:51

@mosoly73: hát nem oldották. van valami viasz vagy mi a tököm, amit elvileg rá lehet kenni, voltam ma gyógyszertárban, igen, hallottak róla, de nem, náluk nincs ilyen, menjek fogszakboltba. nabazz. ilyen-e is van? azt reméltem, már eleve az hogy gyógyszertár, elég speciális. ráadásul nem valami kis sufni patikába mentem be, hanem egy nagyobba, ami a blahán van...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.10. 13:37:17

@szepi79, első ezen a néven: Én se tudtam! :)
Na a patikákról is megvan a véleményem! Figyeld meg ha sorban állsz, sosincs semmi, amit keresnek, mindig kétszer kell menni, mert megrendelik (már ahol lehet). Én pl. az inzulinom miatt patika körutakat szoktam tenni, mire sikerül hozzájutnom. Ja és csak 4 hétre írnak fel egyszerre max, szóval sűrűn sétálok ezért. (Hűtve kell tartani, gondolom ez is probléma, ezért nem tartanak belőle sehol.)
Csak akkor mi az a sok sz@r a szekrényeikben, amit tárolnak, ha még sincs semmi ami kéne? Gondolom a sok egyéb agyonreklámozott recept nélküli cuccok, amik jó drágák is.

szepi79 2011.11.11. 14:44:18

@mosoly73: közbe találtam bótot, meg viaszot. hát ég és föld.

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.11.13. 14:13:46

@ladyandhenk: Tudom én, csak minimális odafordulással viseltettem a téma iránt :D Szóval fail??

beacska 2011.11.14. 08:28:33

@szepi79, első ezen a néven: kérj a foxabályzós dokidtól! a kislányom tőle kapta. egy kis dobozkában. tényleg tök jó!
süti beállítások módosítása