HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) eden (1) éden (4) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kristóf

2011.11.15. 19:53 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Már keresi a Viasat3 a 2012-re tervezett Éden Hotel 2 szereplőit, a castingon pedig - kérdezőként - feltűnt több játékos az első szériából. Kristóf az [origo]-nak elmesélte, hogy az utolsó adás után jó darabig tépelődött, jól cselekedett-e, de azóta rengetegen jelezték neki, meg megértették, miért döntött látszólag önző módon. Aliz megbékélt vele, a nyereményből pedig egy csepeli lakást tudott venni.

A fődíj mellett mit profitáltál a valóságshow-ból?

- Nem tudtuk, hova készülünk, mi vár ránk, és nézi-e majd valaki ezt a műsort. Én rengeteg elismerést kaptam a végjátéktól függetlenül, a szüleimnek is nagy boldogság volt ez, mert úgy érezték, hogy a gratulációk őket, az ő nevelési módszereiket igazolják. Több jó emberi kapcsolatra is szert tettem, Ádám igazán jó barátom lett. Lettek azóta olyan jó ismerőseim is, akikkel csak néhányszor találkoztam, de lehet rájuk számítani: ha például Sülysápra megyek, ott lesz hol aludnom, mit ennem, ez hihetetlenül jó érzés.

A te szobádban legalább négy-öt lány fordult meg másfél hónap alatt. Kivel maradt jó viszony?

- Baráti kapcsolat van szinte mindenkivel, de nagyon szorosnak nem mondanám. Dzseniferrel, Rab Katával, Alizzal jóban vagyok a mai napig.

Aliz minimum neheztelt rád a játék végén, amikor üres kézzel távozott.

- Ez nagyon érdekes helyzet volt, miután hazajöttem Kolumbiából, két hónapig nem aludtam jól. Mit, hogyan kellett volna csinálni? Úgy döntöttem végül, hogy ennek így kellett lennie. Volt olyan néző, akinek öt-tíz perc, másnak egy hét kellett, hogy megértse, miért alakult így a finálé. Az én oldalamat feldolgoztam, Aliznak pedig annyira pozitív életszemlélete, hozzáállása van mindenhez, hogy szerintem ő is túllépett ezen. Amit ez az életvidám lány ott elvesztett, hamar megteremti magának.

Visszanézve a szerkesztett, megvágott adásokat, azt láttad, ami történt?

- Abszolút. Viszont rengeteget hülyéskedtünk a fiúkkal, nagyon szívesen visszanéztem volna ezeket a jeleneteket, de megértem, hogy a tévézőket ez nem annyira érdekelte volna. Sok váratlan szituáció azonban nem ért: egy ilyen játékban annak jó, aki információkkal rendelkezik, mi pedig, Ádámmal az élen, "szervezett bűnözést" hajtottunk végre odabenn. Persze azért volt egy-két jelenet, amikor felkaptuk a telefont, és hívtuk a másikat, hogy "hogy nem vettük ezt észre akkor?"

Gyerekeket tanítasz focizni: ők néztek, nézhettek téged a Viasat3-on?

- A műsor indulása előtt tizenöt éveseket tanítottam futballozni, de attól a klubtól eljöttem. Az Éden Hotel után máshol kezdtem dolgozni, kicsikkel, két hónapjuk volt, hogy megismerjenek, mielőtt elindult volna a tévéműsor. Utána az egész klub nézte, kicsik és kamaszok egyaránt. A lelátón is szóba jött, ki is vagyok, konkrétan majdnem verekedtek, mert volt, aki beszólt, a tanítványaim szülei viszont megvédtek, mondván, szakmailag és emberileg sincs velem baj. Jelenleg is óvodákban tartok edzéseket délelőtt, délután pedig a csapataimmal vagyok, ez az életem.

A lapok azt írták, hogy kihasználtad az ismertséget, nagyon szeretnek a lányok, és sok kapcsolatod volt a műsor óta.

- Ádám legnagyobb meglepetésére nem használtam ki annyira a helyzetet, mint amennyire várta. Bevallom, hogy óriási nőáradat indult el felém, de ezek felszínes kapcsolatok voltak jórészt. Bár láttak heteken át a tévében, óriási tévhitben voltak a hölgyek azzal kapcsolatban, ki vagyok én, mire lehet engem - úgymond - használni. A jelenlegi párom egyáltalán nem nézte a műsort: egy divatújságban látta meg először a fotómat, egy ilyen kép után nem volt pozitív benyomása. Az utcán aztán nagyon sok elismerést kaptam ismeretlenektől, ami után a barátnőm is ráébredt arra, hogy pozitív szereplője voltam a műsornak.

Annak a műsornak, amelyeit megnyertél. A pénz megvan még?

- Nincs meg. A tizenkét és félmillióból egy nagyon kerek összeget kaptam meg adózás után. Aliznak, Ádámnak és Daninak adtam belőle, mindenkinek ugyanannyit, majd a maradékból vásároltam egy nagyon szerény lakást Csepelen, egy panelház harmadik emeletén. Nem tudok még beköltözni, felújításra vár.

Indul a második menet, mi a nyerő taktika? Fúrás, barátgyűjtés?

- A játék első ajándéka, hogy az ember eljuthat egy ilyen egzotikus helyre, így mindenképp élvezzék az ottlétet. A szövetségesek gyűjtése nyerő lehet. Fontos, hogy mindenki a saját sorsát irányítsa, de ezt egyedül nehéz, ehhez társak kellenek. Ha megvannak a társak, akkor viszont megy a kombinálás, hogy vajon megbízható-e, vagy kettős ügynök. Ne meneküljenek olyan emberi kapcsolatoktól, amelyekben lehet őszinteség, mert igenis kialakulnak igazi érzelmek benn. Az sem mindegy, mikor kerül be egy játékos: aki ott van az elején, annak nagyon sokat ki kell állnia, sokszor kell túlélnie, de előny, hogy komoly szövetséget alkothat. Ha belegondolok, hogy az első szériában Attila egy héttel a vége előtt költözött csak be, és majdnem annyi esélye volt a győzelemre, mint nekem, akkor nem tudom eldönteni, melyik a jobb.

Danival is jóban voltál. Most mi a helyzet?

- Egy épületben dolgozunk, a napokban összefutottunk, de nem járunk össze annyit, mint régen.

Kolumbiából mit láttál?

- Szerencsém volt, mert a játék után még három nap jutott Santa Martára, Bogotában pedig hat órát rohangáltam, hogy mindent lássak, ami ebbe belefér. Tervezem, hogy egyszer visszamenjek majd.

 

Keresi a szereplőket a Viasat3 a 2012-ben induló Éden Hotel második évadjára. A castingon újak is megjelentek, de olyan fiatalok is eljöttek újfent, akiket korábban már megnézett a stáb.

2011 egyik kereskedelmi tévés sikere volt az Éden Hotel, amely - mivel nem az RTL-en, hanem a Viasat3-on ment - nem volt ugyan olyan nézett, mint a Való Világ, mégis sokan kísérték figyelemmel, főleg a nyíltan taktikázó, stratégiával bíró játékosok, a cselszövések, a meglepő fordulatok miatt.

A csatorna esetében igen jónak számító 8-10 százalékos közönségarány után nem volt kérdés, hogy lesz-e második szezon, de mivel ez egy igen költséges reality (legalább 30-40 játékost és egy 20 fős stábot kell kiutaztatni Mexikóba, ott pedig elszállásolni két hónapig), az időpont volt kétséges. 2011 őszére tervezte a Viasat3 a forgatást, ez csúszott, most úgy tűnik, hogy 2012 januárjában megy ki a stáb és az első csapat játékos a Csendes-óceán partjára.

A castingon megjelent az első széria három legemlékezetesebb játékosa, a Facebookon is népszerű Aliz, Kristóf és Ádám (velük a jövő héten interjúkat olvashat az [origo]-n), ők is kérdeztek a próbálkozóktól. Általános vélemény volt, hogy nem jó stratégia, ha valaki "új Szandraként" jelentkezik a műsorba, és a szerepjátszás sem nyerő, mert - legalábbis az első Éden Hotel nagy manipulátora, Ádám szerint - a legjobb hollywoodi sztár sem tud másfél-két hónapon át úgy színészkedni, hogy ne derüljön ki valódi személyisége.

A casting korai szakaszban tart, decemberre lesz meg a 30-40 szereplőjelölt, akik közül többen heteket töltenek majd el Mexikóban - Horváth Évával, akit felkértek a második évadra is.

23 komment

Címkék: hotel 2 kristof eden

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr583385669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beacska 2011.11.16. 11:53:12

szia Lady! látom, hajthatatlan vagy! ;D
nagyon helyes!!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.16. 17:18:46

Szupi, új poszt van! :))))

Várjuk, várjuk az új szériát. Remélem lesz mit elemezgetni azon is! :)

Veletek mizujs? :)

szepi79 2011.11.16. 18:27:12

velem nem sok, szereztem viaszt, azóta egész normális a szám is, meg a beszédem is, más meg nem nagyon történik velem, ami nagyon említésre méltó lenne.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.16. 18:57:02

@beacska: persze, h az vagyok:)

Igen, gondoltam, csinálok már egy újat:)
Örülök, ha viszonylag rendben vagy!

Majd később még írok!:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.16. 20:00:42

Na, írtam Beácskának, h ide is beírom, tessék, lehet rajtam nevetni:D

Szóval, az úgy volt, h rendeltem egy kuponos ingyenes fotófüzetet, és délután meg is jött. Megállt a ház előtt a Posta kocsi, és becsengetett a csávó, majd visszaült a kocsiba. Kimegyek kapun kívülre, h átvegyem a cuccot, mire ő persze ki nem szállna...Kinyújtja a borítékot az ablakon, átveszem, aláírom a papírt, mennék be a kapun, máris beindítja a motort! A kutyám nagyon allergiás a kerék, motorhangra, még nem sikerült leszoktatni róla sehogy sem. Szóval, beindítja a motort, a résnyire nyitott kapun át fával (ezt szokta rágni) kitör a kutya, rá a kocsira. Megáll a csávó, mert majdnem alákerült, de utána indult is tovább. A kutya meg, mint a nyíl utána! Hiába üvöltöttem a csávónak, h álljon meg, sztem nem óhajtotta meghallani, és ment tovább. Amúgy ez a nagy eb...Félórán át hajkurásztam, mire megtaláltam, mert vissza meg nem talált ugye....Na, végre hazaráncigáltam, kapott a fejére, h ilyet nem szabad, meg is szeppent. Utána kimentem etetni a kutyákat, vittem a kezemben egy fazék vizet, mert ilyenkor rotációban adjuk, ha az egyik befagy, akkor van csere, ugye:). Na, az idióta megörül nekem, alám lép, én rá a lábára, közben felugrik, és a fazék víz rám:) Na, érezte a büdöset, mert szaladt is már, de nem menekült, kapott a pofájára ismét, meg is szeppent! Utána csak kapott enni. Van ugye a fája, azért még akkor elmentem, amikor visszahoztam, ugyanis útközben elhagyta, meg kellett keresni, vacsi után szoktam neki dobálni, hagy örüljön, most is ezt tettem (kb 3kg):), és mit ad Isten alá szalad, fejbevágja, elszédül, meg is szeppent:), na, azóta csendben van:):):) Ennyi történt:)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.17. 00:22:31

@ladyandhenk: :)))) Mellettük nem lehet unatkozni, az biztos. :)))

Nálunk a patakpatron, ahol sétálni szoktunk, meg más kutyákkal birkózni és futkorászni (no nem én, Kittire célzok), ott most valami markoló-szörny járt és 2 méterenként beleharapott a földbe. Talán fát fognak ültetni fagyos hajnalokon, nem tudom. No Kitti pedig módszeresen minden gödörbe beleugrott, kapart, meg minden, de nem találtuk meg a - feltételezett - elásott kincset. :) Mert hát mér is ásott volna valaki, ha nem el akar rejteni valamit? :)

A múltkor meg hívogattam a túlpartról egy magyar vizsla kutyit, hogy ugorjon át játszani hozzánk, mert Kitti még kicsi ugye. Ez elsőre jó ötletnek tűnt, a másik gazdinak is (messze volt az átjáró), és egy harmadik kutya ügyesen át-át ugrott mellette, de mikor visszafelé ugrott, akkor hopp bele a vízbe. Ühümm... :)

Kittikémre büszke vagyok, meg magamra, a nevelésemre, mert az én 3,5 hónapos kutyám a legtöbb kutyánál jól neveltebb, szófogadóbb a környéken. Nem szalad el túl messzire tőlem, jön ha hívom, és mindig rám néz ha akar valamit, hogy mehet-e. Így a patakhoz érve el tudom nyugodtan engedni és szabadon szaladgálhat, szaglászhat, nem rángatjuk egymást a pórázzal.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.17. 09:26:06

@mosoly73: küldhetnél már róla képet, h h fejlődik, meglátjuk, jól eteted-e:)

Nagyon ügyes vagy, gratulálok! A mi idiótánkkal az a baj, h már eleve fixációkkal került ide, és nagyon nehéz leszoktatni róla. Nem tom, h mi lehetett vele kiskorában:(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.17. 11:16:31

@ladyandhenk: Jó, majd küldök, vagy felteszem ide. Pár hete nem csináltam fotót, majd pótolom, ha világosban sétálunk.
Csinálhatunk házi kedvencek posztot is. Ha van kedved kezd el a tiéidről. Akár feltehetjük mindenki állatkáinak 1-1 fotóit, esetleg rövid bemutatóval és a kommentekben megírjuk ha valami érdekes történik velük. Hm?

@szepi79, első ezen a néven: Ezt most nem értem. Ezt a viaszt rákened a fogszabályzódra a szádban, vagy hogy?

szepi79 2011.11.17. 12:41:34

@mosoly73: kb olyan az állaga, mint a gyertyáknak, szal nem kenem, hanem kis galacsint gyúrok belőle, és rányomom arra a tappancsra, amelyiken sok a kiálló basz. mint egy gyurma.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.17. 13:55:36

@mosoly73: nekem jó:), csinálhatunk majd ilyet, de akinek nincs, az mit csinál?:O:P

@szepi79, első ezen a néven: ahogy leírtad, elröhögtem magam, sorry:) Neked van vmi állatod?:) V amiről szívesen beszámolnál?:)

@Papucs Orrán Pamutbojt: nem tudom, h az volt-e, ugyanis, sztem még a családja sem tudja:P

szepi79 2011.11.17. 14:21:37

@ladyandhenk: hát anno egy fogas szenvedős posztot irtam még magamnak, azt esetleg be tudom majd küldeni, ha nagyon nem lesz téma, de már most is úgy érzem magam, hogy jelenleg átmentem nagyon 1 dimenziósba hogy állandóan csak a fogam miatt vekengek. állat egyelőre nincs, illetve volt, 2 cica, de már falun vannak.

szepi79 2011.11.17. 15:21:21

@ladyandhenk: mondjuk a macskákkal kapcsolatban azért voltak sztorik. nagy zabálás után az egyik gyakran hányt, és olyankor már előre lehetett látni, hogy mindjárt gond lesz. na, az egyik ilyen alkalommal mondtam is a cicának, hogy "na ne már", de nem rákiabálva, csak úgy lemondóan. viszont ettől is megijedt a kis köcsög, és ijedtében felugrott az ablakba, az ablak alatt meg ott volt egy ilyen rácsos kisasztalka, kb mint ez, csak üvegből volt a teteje:
t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSgduvAKJ4qFpTCGOPNPHMQdIczQcECFyqOtX1J6OXl7pbo1v06m0fm-Fdx

mondanom sem kell, csak azért, mert ugrik, egy macska még simán tud közben hányni is, így aztán telibehányta a rácsos asztalkát, meg az ablakpárkányt is, meg kissé a falat. amúgy a asztalkában nem tároltunk semmi fontosat, csak ilyesmiket hogy közműves szerződések, lakás tulajdoni lapja meg átvételije, csekkek, orvosos papírok, zárójelentések, egyébk okmányok, szal semmi olyan, amit ne lehetne nyugodtan rácsos mintájúra hányni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.17. 16:37:21

@szepi79, első ezen a néven: nekem a gitt egylet jutott eszembe, bocsi ;))))

Ez is jó cicás sztori! :)))))))))

Nálunk a cica most a szobába szorult, mert nem közösködik egy kuuuutyávaaaal.. no nem! Így a küszöb demarkációs (ha így írják) vonal lett, és sűrű határvillongások helyszíne. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.17. 16:41:13

Viszont reggel 6-kor a két kis mocsok össze tud fogni és addig nyüszög (kutty) és zajongva rohangászik, rajtunk is átcikázva (makka), amíg fel nem kel egyikünk kaját adni, pisiltetni. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.17. 19:32:49

@szepi79, első ezen a néven: ez nagyon édi volt, köszi:) Új infót is megtudtam,nem tudtam, h ugrás közben is tudnak hányni:)
Örülök, h semmi fontos nem volt ott:P Már megijedtem:P

@mosoly73: csaták vannak? Ki a dominánsabb?:D

beacska 2011.11.17. 20:11:47

@ladyandhenk: szia Lady!
köszi az aggódást, aranyos vagy, de nem vagyok ám ideges. Igaz, az emberi butaság bosszant, de inkább csak az "életben",itt röhögök a sok korlátolt hozzászólón (méghogy a vaj ehetetlen-fejcsóva)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.17. 21:57:09

@beacska: jó, megértem én, de attól még igen komolyan veszed ezt:), utálkoznak a többiek, elég erőteljesen:(, látod:(

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.17. 22:15:42

@ladyandhenk: Áááá csak "verbális csaták" vannak. A kutyi csak játszani szeretne vele. Látja, hogy macskát is simogatok, ő benne lenne a grupiban, simogassuk mind egymást. :) Node a macska méltóságon alulinak véli leereszkedni a kutyához. Ha messzebb van a kutya, vagy a helyén fekszik, akkor be is merészkedik a konyhába, teljes lelki nyugalmat mímelve ül a padlón, de ha közeledik beljebb megy a szobába, résen van. Kifigyelte, hogy a kutya megáll a küszöbnél, ezért általában 1 méterre tőle leül és nézik egymást. A kutyi hívogatja játszani, de nincs sikere nála. Kitti meg ideges tőle és nyüszög, hogy mér nem játszik vele, szóval direkt idegesíti. Ja persze ha a kutyi túl közel jön, akkor ráfúj, meg kap is felé éles karmaival. Szóval ilyenkor Kittire szólni kell, hogy "mészki" azaz neked nem szabad a szobába lépni, a macskának meg szólni kell, hogy "ssssss" azaz ne hesszöld a kutyát a biztonságból kis mocsok. Különben csak akkor bátor a macska ha itt vagyunk, mert tudja, hogy megvédjük bármitől, elvégre 12 éve mindig így volt, mert mindig ő volt a legkisebb termetű a környéken, akit védeni kellett a többi macskától. Viszont e miatt rá is rá kell szólni, hogy neki sem szabad mindent. Most már Kitti is családtag, ugyanolyan jogokkal.
Én különben a "ssssss" -t használom a "siccc" helyett tiltásra, rászólásra. Így ha 5 macska van a teraszon és siccelek, akkor az enyém itt marad, csak 4 rohan el. :)
Érdekességképpen elmondom, hogy az apósom a tyúkjait hívogatja cicc-cicc hívószóval. Így egyszer mikor a kerítésen átszöktek e tyúkjai és beolvadtak a szomszéd tyúkjainak tömegébe, akkor a szomszéd nagy mellénnyel mondta, ja ha tudja melyik az övé elviheti őket, mert hát nincsenek megjelölve külsőleg. Node az após hívogatására kiváltak a tömegből. :))))

beacska 2011.11.18. 08:18:52

@ladyandhenk: ááá, nem veszem, komolyan, csak úgy látszik. Vannak emberek, akikhez már nem is szólok, mert felesleges. Többnyire csak akkor vagyok, amikor a "normálisabbak" is vannak...;DD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.11.21. 09:57:29

Sziasztok!

@mosoly73: tehát a macska a domináns, csak így működik a dolog:)
Hogy telt a hétvége? Készültök a karácsonyra?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.11.21. 11:04:49

Sziasztok! :)

@ladyandhenk: Gyorsan. Kipucoltuk a hűtőt is. Hiába önleeresztősnek volt árulva, csak megnőtt benne a jég mennyiség. Viszont az idő pont jó volt hozzá, mert kitudtuk rakni a hidegre a kajákat. A mosógépet is szerelni kellett. Szóval dolgosan telt.
Persze mindkét nap sétáltunk is Kittivel. Pénteken kapott chipet is. Ezt a chip dolgot erőltetik már pár hetes kutyáknál is. Szerintem érdemes előbb megvárni, hogy túl legyen az oltásokon és lássuk túléli-e az első 3 hónapot. Most elkezdte a fogait váltani, kapott egy nagy marhacsontot, ezt bőszen rágcsálja, koptatja a fogait.
Makkával tegnap pórul jártunk. A szokásos féreghajtót akartuk beadni, de valahogy már annyira rafinált, hogy egyre sikeresebben áll ellent, és a végén szétmállott már a gyógyszer. Majd ma újra próbáljuk, hagytuk lenyugodni. Kellene egy hosszabb csipesz. Már hiába trükközök, nem nyitja ki nagyra a száját. Új taktika kell. Ja és bosszúból elkezdett bőven nyáladzani és hányt is egyet a parkettára, köszönjük. :(

beacska 2011.11.21. 11:19:16

@mosoly73: tudod, nekem mi vált be macskánál gyógyszerre? Úgy csináltam, mintha a kutyának adnám (ő meg is kapta a magáét), füstölt májkrémbe, a cica jött, és szokás szerint irigykedett, és gyorsan bekapta a kutya "elől" ;DDD

Papucs Orrán Pamutbojt 2011.11.25. 14:56:52

Ejj de frissek vagytok... Most akartam belinkelni a cikket :))) Erre már új poszt is van belőle :D
süti beállítások módosítása