HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy férfiú szenvedései 1.

2011.12.07. 15:08 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Az embernek sok problémája lehet, tipikus példa erre szepi társunk, aki hónapok óta a fogorvosokkal küzd, de mi nagyon drukkolunk neki:) Saját írását olvashatjátok több részletben majd, kezdjük a boldog gyermekévekkel:D:D:D:D Folytatás holnap, például:D Amolyan bónuszként meghallgathatjátok Éden/Aranypart Levi, És Aranypart Ádám művét:D:D:D:D

Kezdeném a bevezetővel, kiskoromban volt egy kisebb (?) balesetem, focizás közben megfejeltek, konkrétan fogon találtak. (Véletlen volt, a labdára ment a srác, de én voltam a kapus, és még magasan a levegőben megfogtam, helyette a pofámat találta el.) Na azzal a foggal hetekig jártam fogorvoshoz, de lehet hónapokig, nem emlékszem már, az tuti, hogy sokáig. Akkor sikerült beparáztatni engem a fogorvosoktól, a doki valami vékony csavaros szart pakolt állandóan a fogamba, most már tudom, hogy gyökérkezelt, nagyon nem volt kellemes. Valamiért anyámék nagyon ragaszkodtak ehhez a dokihoz akkoriban, úgyhogy én is sokáig hozzá jártam. Kb. ekkor kezdett el kialakulni bennem valami fóbia, nem nagyon tűrök meg idegen tárgyakat (főg fémet nem) a számban. A csókolózással nincs bajom, de volt pl. olyan szexuális élményem, hogy a lánynak csiklópiercingje volt, na például azt nem bírtam elviselni, amikor 'bolondoztunk'. Itt említem meg, hogy a nem a fájdalomtól félek, szal egy szuri nem oldja meg a dolgot, hanem valami olyasmitől, hogy elvesztem a kontrollt afelett, hogy mi történik a számban, ennél jobban nem tudom megfogalmazni.

 Mivel már egy egész pofás kis para kialakult bennem a dokiktól, meg még fiatal voltam, így inkább húzáspárti voltam, az hamar megvan, meg ami hátul van, az úgysem látszik. A doki meg partner volt ebben, így utólag persze az anyját, lényeg az, hogy az évek során sikerült megszabadítania két alsó rágófogtól is. A következő sztorim 18 éves koromban történt, amikor is a gyökérkezelt elso fogam kettétört, na ezt akkor ő lecsiszolta, rakott rá koronát, ezzel nem is volt baj, de észrevette, hogy van másik rossz fogam, persze azt is húztuk, szerencsésen (?) bele is törte, aztán persze vésni kellett kifele, meg varrni is. Mondanom sem kell, ez nem növelte a bizalmamat a fogorvosok irányába.

 

2 komment

Címkék: fog

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr383445632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2011.12.09. 17:41:31

Volt Mikulás? Mikor? Én ki se látszom a munkából! :( FOGalmam sincs hogy élem túl Karácsonyig. Bocsássátok meg nekem, hogy eltűntem/tűnök. Ne féljetek rossz pénz nem vész el! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.10. 11:52:28

@mosoly73: szió! Igen, nálunk járt a Mikulás:)
Remélem, h túléled karácsonyig, és azt is, h tudsz pihenni majd vmit. Várunk téged:)
süti beállítások módosítása