HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristof (1) kristóf (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

5. hét- Omár, Petra, Nonszi

2012.04.02. 08:00 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

PETRA (20):

foglalkozása: egyetemi hallgató

 

lakóhelye: Eger

 

csillagjegye: Oroszlán

 

 

 

 

 

Nagyon magabiztos lány, úgy gondolja, hogy a pasiknak általában bejön, hiszen a szőke haj mindenkit levesz a lábáról, a belső tulajdonságairól pedig egy rövid beszélgetés során képes meggyőzni a kiválasztottját. Egerben él, de a Budapesti Corvinus Egyetemen tanul élelmiszer mérnöknek. A szabadidejében leginkább a barátaival szeret bulizni. Az Édenben önmagát fogja adni és ezzel tutira meggyőzi a fiúkat arról, hogy őt válasszák. Egy jóképű, őszinte, humoros és hűséges férfit képzel el maga mellé. Amikor párkapcsolatban él és szerelmes, nem létezik számára más, csak a párja, állandóan rá gondol. Az Éden Hotelben keményen taktikázik majd, ha esetleg ő nyer, akkor a 25 millió forintból lakást és ruhákat venne.

OMAR (24):

foglalkozása: felszolgáló

 

lakóhelye: Szeged

 

csillagjegye: Bak

 

 

 

 

 

Az édesapja révén félig guineai származású fiú Magyarországon született, Szegeden él, de öt éve minden nyáron, Siófokon keveri a koktélokat a csinos magyar lányoknak. Vonzó, egzotikus külseje miatt mindig magára vonja a tekintetüket, ami egyáltalán nincs ellenére, hiszen szeret udvarolni. Fontos számára, hogy egy lány jó humorú, csinos, önálló és odaadó legyen. A szabadidejében szeret a barátaival lenni, moziba járni, randevúzni. Az Éden Hotelben nem érdekli a konkurencia, mert tudja, hogy a lányokat kell meghódítania és nem a fiúkkal barátságot kötnie. A játékba igazán különleges körülmények között kerül, küldetést kell teljesítenie; úgy kell kiszolgálnia a Hotel lakóit, hogy ne tűnjön fel nekik, hogy valójában ő is magyar. Ha sikerrel jár és talán meg is nyeri a fődíjat, akkor a pénzből lakást és autót venne.

 NONSZI (20):

foglalkozása: főiskolai hallgató

 

lakóhelye: Győr

 

csillagjegye: Halak

 

SZÁMŰZVE AZ ÉDENBŐL

 

 

 

 Nincsen igazán zsánere, de nagyon szereti a babaarcú fiúkat. A kidolgozott felsőtest szerinte nem minden, sokkal jobban számítanak a belső értékek. Egy őszinte, megbízható, kedves és jó humorú férfit képzel el maga mellé. Születése óta Győrben él, de jelenleg a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán tanul. Hobbija a modellkedés és a tánc, a szabadidejét szereti a barátaival tölteni. Úgy gondolja, hogy vele vidámság költözik az Éden Hotelbe. Ha megnyerné a 25 millió forintot, akkor saját lakást, autót venne és természetesen a családját segítené a pénzből.

Stop.hu:

Az Éden Hotelben minden megtörténhet - a nézők már ismerik a Viasat3 műsorának mottóját. Bár a székesfehérvári bróker az alacsony nőket jobban szereti, Mexikóban mégis egy szép magas lány dobogtatta meg a szívét.

Máté nem tagadja, hogy Edina szinte első látásra megtetszett neki. Az Éden Hotel 2 első szerelmespárját nem a taktika tartja össze.

- Éreztem, ahogy beindultak a vágyak, és bár csak a kalandért jelentkeztem erre a játékra, nekem is elég hamar megfordult a fejemben, hogy ebből a kapcsolatból bármi lehet - vallotta be a hot! magazinnak Máté, akinek a lány elég egyértelműen a tudtára adta, hogy szexelne vele, ám az ágyjelenet "csúcspontja" elmaradt.

- Azt, hogy a kamerák feszélyezték, nem is vettem a szívemre. Szeretem én meghódítani a lányokat. Edinával ellentétben én nem mondom ki olyan hamar, amit érzek. Ennél óvatosabb vagyok.

51 komment

Címkék: hét 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr894355777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.02. 13:46:09

Nekem van HBO, de én megvárom a szinkronos verziót, utálom olvasni, angolul meg nem értek jól. Bár, nem is tudom tetszik-e a sorozat, olyan gyorsan halnak benne a szereplők. :(

szepi79 2012.04.02. 20:45:34

én még mindig nem látok új posztot.

(hacsak ez nem az :D )

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ahogy az ÉH +extra is megoldható volt, úgy a TH is megoldható... csak a megfelelő varázsszót kell használni. (nem, nem avada kedavra, hanem lécci)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.02. 20:51:06

@szepi79, első ezen a néven: hm?????:D:D

Mi van a légyszíves résszel? :O

(ez az új poszt, üdv:P)

szepi79 2012.04.02. 22:46:16

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ami publikus, az jöhet ide is :D

a fogam jól van, jövő hét szerdán kopp kopp ha minden igaz lekerül a felső fogsoromról a fogszabi, és akkor kezdődik az éjszakás fogvédő korszak. csupa öröm az élet.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.02. 23:00:24

@szepi79, első ezen a néven: és jöhetnek a nők:D De vigyázz, valaki még nem látott kukit, csak fogdosni szokta (lsd Edina):P

(örülök, ha jól van, szenvedsz vele egy ideje már:()

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.03. 15:36:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Jajj már... nevetséges ez az évődésük. A fél ország látta már őket pucéron, és szégyenlősködnek. Valahogy nem dob fel az a széria mostanában. Talán ha Peti is ott lett volna válogatásokon és nem VV-zik éppen, jobb csapat lenne, nem? ;-) :)))

szepi79 2012.04.03. 15:38:20

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: azért a mindennapokban annyira nincs vele nagy szenvedés, egyszerűen van pár dolog, ami nem megy, pl. a harapás, de ez nem akkora gáz, mint ahogy az ember ezt elképzelné elsőre. annyi hogy nem eszek hamburgert, hotdogot, vagy szendvicset, meg törni kell a kenyeret, a virslit meg karikázni. összese kb. ennyi a változás, a többi kaját ugyanolyan formában veszem magamhoz, mint eddig. na jó, még a pizzát is szeletelem :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.03. 16:42:01

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: peti volt a kasztingoló, tudtommal:)

Amúgy valóban nem olyan érdekes ez:(

@szepi79, első ezen a néven: látható eredmény van már?

szepi79 2012.04.03. 16:53:40

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát én annyira ezt nem tudom megmondani, mert ugye minden nap +5 percet töltök fogmosással az eddigiekhez képest, amig minden kajamaradékot kiszedek a kis baszokból, szal mivel én állandóan látom, számomra nincs nagy különbség. az alsó fogazatomon inkább látom, de azon még azt is ugye, hogy van azokon teendő. de a dokim szerint nagyon szépen alakul a felső, mondjuk ez várható is volt, ha már egyszer jövő héten le akarja szedni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.04. 10:31:44

@szepi79, első ezen a néven: Már leszedik? Ez azért elég gyors. Nekem évekig tartott. Utána még az éjszakai kivehető is volt egy jó darabig. Na ennél kell majd vigyázni, hogy csináld, mert én például nagyon utáltam és hamarabb elhagytam, mint kellett volna. Ettől viszont kicsit visszább húzódtak a fogak a régi helyük felé, de nem vészes. :)

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Na ha jól láttam tegnap, mégiscsak megtörtént a dolog (nem csodálkozom, csak futott pár kőrt előtte), bár nem nagyon figyeltem, mert unom már, hogy állandóan csak őket mutogatják, a szex miatt. Nem ezért nézném a műsort.
Az a mersz-es játék viszont vicces volt. :)
Ez a Tomi mennyire nincs képbe önmagáról és mennyire nem veszi az emberek jeleit. Azt hiszi minden úgy van, ahogy ő kigondolja és előadja. Azt hittem a randin kidobják a csónakból. Nem vette észre, hogy senkit se érdekelt a mondani valója.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.04. 10:40:59

Sajtó! Nők Lapja Cafe oldalról:

Tömény sötétség az Éden Hotel szereplőinek fejében

„Kellemes kiegészítő a Peti, de nem nagyon hiszem, hogy több lehet ebből a dologból” – ecsetelte a Kíra nevű szereplő, aki szerint egy kapcsolat egyenlő a „dologgal”.

„Krisztián szétpürézte a szobáját” – hallhattuk a roppant frappáns mondatot Máté szájából, amikor a haverja túl sokat ivott.

„Fel tudok építeni egy újabb szimpátriát mindenkivel szemben” – mondta rémisztő tekintetű Krisztián.

„A nőket a lábukról a magabiztonságommal veszem le” – mondta ezt is Krisztián, aki szerintünk az eszével is tuti hódít majd.

„Nem most estem a falvédőnek!” – fakadt ki leleményes Noémi.

„Noémivel a taktikánk elég tömör: aki jön, az megy!” – Na, ki tudja megfejteni Peti beszólását?

„Szóval, nekem abszolút betette a kapufát!” – És majdnem sikerült eltalálnia Kírának, hogy mit is kell ilyenkor mondani.

„Majd kommunikálunk egy-két szót, és akkor kialakulnak a dolgok” – elmélkedett Krisztián arról, hogyan alakul ki egy párkapcsolat.

Noémi: „Én, bizony úristenemre, nem fogok bízni benned, és én, bizony úristenemre, nem fogsz bízni bennem!” – Most akkor mi van?

„Mindig meztelenül alszom, kivéve a pályaudvaron” – Köszönjük, Máté.

Noémi: „Szétfolyt a nem kifestett szemem is!”

„Én mán megszoktam, hogy mindig az új fiúk választanak engem. Szóval cserélem őket, mint a bugyit!” – Noémi.

„Milyen kicsi hátad van, nem egy disznótoros asztallap” – Taktikus Tamás és a disznók.

„Szerintem legyél egy kicsit optipista” – szólt oda barátjának Kíra.

„Latinos külső, biciklibelső!” – szurkálódott Máté.

„Őszintén megmondom, hogy nem nagyon repestem az örömért!” – Szegény Kírának ez sem jött össze.

„Píttel sem nagyon nem akarnék ilyen személyes érintéseket végrehajtani” – Végrehajtani semmiképpen, kedves Noémi.

„Mindenki érezte, hogy ez a ceremónia sorfordító lesz!” – Ezek a ceremóniák már csak ilyenek, kedves Krisztián.

cikk itt:
www.nlcafe.hu/sztarok/20120319/tomeny_sotetseg_az_eden_hotel_szereploinek_fejeben/

Éden Hotel ostobaságok 2:

Lányok:

Kíra: „Miért ilyen ronda nőt küldtek be? Azért, hogy bizalom kelljen hozzá, mint az anális szexhez.” – Nyilván nem volt féltékeny a gokartbajnok Kíra.

Edina: „De ő a malmára hajtja a kereket.” – Kedves Edina, ettől még a Nyuszi Csoportunk is konkrétabban fogalmazna.

Anikó: „Gáborban én már csak akkor nem fogok bízni, ha én ezt már észrevettem” – Javasolnánk Anikónak egy személyiségfejlesztő tréninget.

Noémi: „Mit világolsz?” – Jó kérdés. Valaki tudja a megfejtést?

Niki: „Mondd meg nekem az arcba, ha valami bajod van!” – Csak óvatosan azzal az arccal, sokat dolgoztak rajta a plasztikai sebészek!

Anikó: „Itt egy párkapcsolatot kell, hogy alkossunk!” – A férfiak vajon hány másodperc alatt érnek el az ajtóhoz egy ilyen mondat után?

Niki: „Nem akarom érzelmi alapokra alapozni Krisztiánnal a kapcsolatunkat.” – Akkor alapozzuk újra ezt a mondatot.

Anikó: „Levente nem olyan, hogy éljen a globalizáció, és megyek tovább egy másik nőhöz.” – No comment.

Kíra: „Takarjon be téged földdel a sírásó!” – Kedves lány.

Niki: „A női praktikáimat nagyon jól tudom kamatoztatni, hát és első kézből tudom Krisztiánt magam alá csavarni.” – Micsoda karrier!

Fiúk:

Peti: „Én nem foglalok helyet egyik oldalon sem, én függetlenként átvészelem a háborút.” – Csakhogy ez nem Svájc!

Krisztián: „Ő egy olyan személyiség lehet, aki elég sok van, szerintem a nagyvilágban.” – A lényeg, Krisztián, hogy a te rémisztő tekintetedből csak egy van.

Tomi: „Próbáljunk meg gerincesek maradni, mindig minden körülmények között!” – Na ez nem az a játék!

Peti: „Szádnak enni adjál!” – Segítünk. Jelentése: fogd be a szád!

Krisztián: „Nikivel megtaláltuk a hullámhosszt.” – Küldjétek el nekünk is, már régóta keressük!

Krisztián: „Mindenki matematikázik, b. meg, mindenki, de mindenki. Ezt kell hallanom, matekkorrepetálás van?” – Sosem késő megtanulni az alapokot...

teljes cikk itt:
www.nlcafe.hu/sztarok/20120404/eden_hotel-ostobasagok_2_nikivel_megtalaltuk_a_hullamhosszt/

szepi79 2012.04.04. 11:05:41

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: jaja, már leveszik, a felsőről, de azok annyira kuszák nem is voltak, plusz oda menni fog a híd, szal lesz ott csiszolva is majd bőven. és meddig kell hordani azt az éjszakai fost?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.04. 11:27:44

@szepi79, első ezen a néven: Gyakorlatilag az a célja (nálam így mondták), hogy rögzüljön az új helyén a fogsor, mert - mint, nekem is - elkezd visszamászni. Bár szerintem ha a 24 órát vesszük alapul, egy napot, akkor kevés amíg hordod, amíg alszol. Ébren meg rohadtul kellemetlen. Pontosan nem tudom meddig kell, de hosszú hónapok. Nekem az első két fogam olyan, hogy még ma is erősen, kézzel is arrébb tudom nyomni kicsit. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.04. 11:40:41

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: jaja. és mi lesz még ma:d Ma már nem baj, ha a mama látja, v nem tom:D

Eddig unom ezt a műsort, továbbra is. A másik blogon meg vitatkoznak az emberek, nincs jó csapat:S

@szepi79, első ezen a néven: látunk majd fotót?

szepi79 2012.04.04. 12:50:36

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hosszú hónapok? vagyis január, március, május, stb? :D

szepi79 2012.04.04. 12:54:06

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát, végülis lehet, de inkább majd csak a kész állapotról.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.04. 15:25:31

@szepi79, első ezen a néven: Ja, csak aztán meg ne vakuljunk a fogsorodtól! Ladyvel kiesünk a cipellőnkből! :))))

szepi79 2012.04.04. 16:08:34

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: hát, szerintem ettől nem kell majd félni.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát azt én is csak remélni tudom egyelőre.

haruka 2012.04.04. 20:20:54

még egy ilyen szar napot, mint ez...

@szepi79, első ezen a néven: én is kíváncsi vagyok egy előtte/utána fotóra! :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.04. 22:56:40

Mos tmár Szepi kénytelen lesz villantani... a mosolyát! :)))

@haruka - a túracipős: Új nap új remények, legyen jobb napod! :)

haruka 2012.04.05. 06:32:06

az csak nekem újdonság, hogy Muzsikus tényleg muzsikus? :O

www.youtube.com/watch?v=GTzW_7e7gOs

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: köszi, remélem így lesz, bár a rajtam kívül álló okokon nem nagyon tudok változtatni. :)

Móka na 2012.04.05. 11:21:56

Szevasztok!
@haruka - a túracipős: Uhh ez mekkora!! Ezeket szokták nyomni az MR2-n is,talán.

Na én meg ezt láttam ma, igaz egy ideje, nem nézek híreket:
velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/02/25/apa_lesz_eden_levi/

beacska 2012.04.05. 13:25:26

@haruka - a túracipős: én tudtam....ki is akadtam rajta, amikor a dalíráskor nagyképűsködött, hogy ő profikhoz van szokva, hogy mitől lehet egy 26 éves srác ZENÉSZ....

haruka 2012.04.05. 17:27:23

@Móka na: @beacska: az hagyján, de én ezt a Hős című számot még szeretem is! :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.05. 17:29:54

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: micsoda hatásvadász kezdés...:P

@haruka - a túracipős: igen:D

@Móka na: igen, ez is van:D

@beacska: nem csinálja rosszul azért....

szepi79 2012.04.05. 18:47:23

@beacska: láttam én is, hogy kiakadtál :DDD

egyébként szerintem simán lehet valaki akárhány évesen zenész, számomra a szó annyit tesz, hogy zenélésből él, és az asztalra tett produktum minősége ilyen szempontból mindegy is. ergo az én szótáram szerint flour tomi is zenész, bár utálom, mint a szart, és kevés nála kártékonyabb embert tudnék megfogalmazni a magyar zeneiparra, de attól még zenész. mert ez a munkája.

beacska 2012.04.05. 20:39:40

@szepi79, első ezen a néven: az a munkája, amiből nap, mint nap megél. Megnéztem az Indygó zenekar vidijét. nem nagy szám, van össz. 2 db. videójuk. nem hinném, hogy ebből megél nap, mint nap. Mert ha így lenne, Kontor Tomi sem ment volna el a Megába, pedig ő évtizede zenélt a Royékkal...szóval Tamásunk tutira szerel még autót, vagy fest szobát, vagy süt kenyeret a nap pénzkereső 8 órájában...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.06. 01:53:45

@beacska: Na ja, zenélésből nem mindenki tud megélni és - sajnos - ez független a tehetség mértékétől. A leendő sógornőm is gyönyörűen énekel operett slágereket, Máté Péter dalokat, szóval - szerintem - igényesebbet, de nem ebből él.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nem értem bocsi :) , milyen kezdés? Ezt mire írtad?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.06. 02:00:23

ÉH2-ről szólva, én mondtam, hogy nem lehet ebben a Mátéban megbízni, fog még csalódást okozni. Látszik rajta, hogy minden mindegy neki. Meg elég sokszor durván beszól, nem figyel a csajszi érzelmeire.
Talán előbb kellett volna ismerkedni és kérdezni, mielőtt összebújik egy idegennel. Főleg ennyi ember szeme láttára. Hiába szimpi az Edina a kezdetektől, csak egy liba szegény!

Kíra mikor fog visszajönni? Amikor már nincs bent ismerőse? :))) Alexát biztos kicsinálta volna, jó kis só lett volna. :)

Ez a Petra meg elég balta arcú. Kiráz a hideg ha ránézek, de legalább érdekes. :)

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.08. 17:26:08

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Jól látom, hogy Píttől nincs bejegyzés? :DD Vhogy nem lepődtem meg ezen :))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.09. 01:42:10

@Papucs Orrán Pamutbojt: Kicsit langyos víz ez a Pít. Semleges a számomra, nem sok vizet zavar. :)

Papucs Orrán Pamutbojt 2012.04.09. 13:39:36

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Zseniális hapsi! Imádom!! És résen van.. Ha érzéseim nem csalnak, a héten lecseréli Noémit..
Megfontolt és jó megfigyelő. Iszonyatosan diplomatikus. Ha nem ülteti fel vmelyik párja, vagy nem szív be vmi geci feladatot, végjátékos!
Kívánom neki, h minél tovább bennmaradjon a játékban! ;)

HAJRÁ PÍT! <3

szepi79 2012.04.10. 01:34:30

@Papucs Orrán Pamutbojt: a mai adás alapján nekem is nagyot nőtt a szememben. olyan szinten oltogatja az egység sugarú bulákat, hogy muszáj volt nem egyszer *felröhhintenem*!

PÍT TÍM +1 !!! :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.10. 19:35:23

Na tessék idén PowerPít csapat lesz? No majd jobban odafigyelek rá eztán! :) Nekem kicsit karót nyelt típusú az ürge. Nem bújós kompatibilis. :) Viszont nagyon jól bánik a Noémival, elismerem ez szimpi, kiismerte, megfigyelte és tud vele bánni, ami nem is könnyű.
Lecserélné Noémit, node Petrára? Nem nagyon szimpatizál vele eddig (?). A csaj meg eléggé lejáratta magát már nála, mikor már szaxit és kézimunkát is felajánlott neki, amúgy vicces formában. Érdekes lesz, hogy megtalálják-e a közös hangot.
Omar és Noémi még lehet egy pár is, szimpatizálnak.
Sajnálom, hogy az elsőre szimpatikus Edina ennyire kifordult magából a szerelem miatt.
A tegnapi vízi-balett szerintem tök jó volt, én sokat nevettem rajta!

beacska 2012.04.11. 00:02:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Pít nem bujós??? óóóó, dehogyneeeeem....;)) nézd meg, mindig ölelget, vagy lábat kulcsol ;)

beacska 2012.04.11. 00:03:18

amúgy nekem Anikó mindig bejött, most különösen aranyosak Leventével ;)

beacska 2012.04.11. 00:05:27

@beacska: hogy dumálták, hogy milyen jól megúszták ezt a 2 napot :)))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 11:48:21

@beacska: Anikó nekem is szimpi, bár nem tudom mennyire "játszik" Levivel. Anikó nem is annyira rideg, mint az új Niki.
Ettől a Petrától megijedek, amikor közelről mutatják. Ez már nem is balta, hanem lapátarc. :)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 15:38:53

ÚJ POSZT !!!

afteredenhotel.blog.hu/2012/04/11/6_het_36

Új hét (lassan vége), új remények, új poszt! :)
süti beállítások módosítása