HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) eden (1) éden (4) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

6. hét - Nikolett

2012.04.11. 15:35 mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani

Niki távozott ...

 

 

 

 

 

 

 

"Dráma az Éden Hotel 2. műsorában! Krisztián szívszerelme, a dögös Niki (28) távozott a műsorból, ráadásul nem is akárhogy: a lány egy váratlan párcserének köszönhette kiesését, és még elköszönni sem volt lehetősége."

cikk folyt. itt: http://eden-hotel2.blogspot.com/

"Csak egy levelet írhatott társainak. Krisztián teljesen kiakadt; nem csoda, hiszen azt gondolta, közte és Niki között valós érzelmek ala­kultak."

cikk folyt. itt: http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/drama-az-eden-hotel-2-ben-2085605

további képek, infók róla: http://www.valosagshow.eu/eden-hotel-2/eden-hotel-2-niki-0306/

 

Nikolett jött ...

 

 

 

 

 

 

 

Azonnal belopta magát mindenki szívébe, amikor kifejtette, hogy egy kicsit sem bánja, hogy ki kellett raknia Nikit. Meg sem játszotta az együttérzést. Meglátjuk mennyire jó "taktika" ez a részéről.  

Adatai: 

 

foglalkozása: animátor

lakóhelye: Pécs

csillagjegye: Oroszlán

Karakán egyéniségnek tartja magát, aki tudja, mit akar és ezt mindig el is éri, de eközben kedves és szerethető marad. A fiúkkal találja meg inkább a hangot, mert közöttük nőtt fel, a lányok kényeskedését és nyávogását nem tudja elviselni. A pasikat a határozottságával fogja meg leginkább. Külsőre a kisportolt, szálkás, kék szemű az ideálja, aki belsőleg legyen magabiztos és igazi férfi. A szabadidejében sokat sportol, olvas, színházi kritikákat ír és fotózni tanul, ez a szenvedélye. Újságírással is foglalkozik, szeretné, ha a jövőben az animátorkodás mellett ez lehetne a hivatása. Ha megnyerné a 25 millió forintot, akkor a pénzt továbbtanulásra költené.

 

Jó szurkolást! :)

Mosoly Ani

40 komment

Címkék: hét 6.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr924383544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 15:46:41

Még egy cikk:

www.radiototal.hu/eden-nikinek-nem-kell-krisztian-eden-hotel-2

"Niki ma már másként értékeli kiesését és Krisztiánnal való kapcsolatát is újraértelmezte.
Éden Niki úgy döntött, hogy másfél éve tartó kapcsolatát nem teszi kockára Krisztián miatt, így megszakította a kapcsolatot vele.
Mindezt persze nem pusztán saját elhatározásból tette, hanem kedvese is némi nyomást gyakorolt rá. Niki a Blikknek elmondta, hogy párja telefonon keresztül tette parkoló pályára Krisztiánt, akinek a viselkedése Niki irányába már a műsor ideje alatt is szúrta a szemét."

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.11. 16:30:09

Második:):)

Olvastam a hogyvoltot és örültem.:) Bye-bye Niki:P

(Mondjuk szar lehet így kiesni)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 17:09:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Igen. Nem volt a kedvencem, de legalább játékos volt és ésszel játszott, nem úgy mint pl Noémi.

haruka 2012.04.11. 18:58:05

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nekem sem volt a kedvencem, de ez így igazságtalan volt. ennyi erővel tényleg csukott szemmel rábökhetett volna valakire és kész.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 19:09:45

@haruka - a túracipős: Igen, és nem a játékán múlt. A kiránduláson is taktikusan viselkedett, míg Noémi meg csak bazsajgott a buta fejével és mégis ő maradt.
Nem tudom ezt a párcserés megvezetést meddig csinálják még, és miért is? :)

beacska 2012.04.11. 19:45:53

én bírtam Nikit. Anikóval ők ketten voltak a kedvenceim. Niki azért mert, bírtam benne
-a magabiztosságát (ujja köré csavarásos szövege pl)
-ahogy kezelte Krisztiánt
-hogy nem itta le magát nemhogy minden este, egyszer sem
-tudatos volt
-figyelmes, semmi nem kerülte el a figyelmét
-mindenkivel, kivétel nélkül beszélgetett, de
-senkivel nem cimbizett össze, tartotta a távolságot

én sajnálom, hogy ilyen bután esett ki....

beacska 2012.04.11. 19:50:00

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem jó poén, én már a múltkori filmes párcserénél (pl. Niki-Pít) azt hittem, ez lesz...az erőseket úgysem lehet (pl. Anikó-Levente) ezzel szétszedni, Pít meg végre lerázhatja magáról Noémit...ha tudja ;)))

beacska 2012.04.11. 19:51:38

nekem tetszett Nikol megjegyzése a párokról, mikor Noémi az erős párok után érdeklődött nála. Azt mondta, nem tudhatja ki erős, ő csak azt látja, ki tűnik HARMONIKUSNAK....ez tök jó, és találó!!!!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 19:56:30

@beacska: Ja, de azt nem szúrta ki, hogy Máté kvázi foglalt Edina által. :) Ha így maradnak és nem szólják el magukat, akkor vicces párválasztó lesz. :) Meg a mai Pandóra is jó lehet az álpárok bizalmáról és összetartásáról szónokolva. Aki elszólhatja magát az Krisztián a bánata miatt, Edina a szerelmes féltékenysége miatt és Noémi a sötét feje miatt, de kíváncsi leszek mi lesz. :)

beacska 2012.04.11. 20:12:12

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: aham, én is. remélem, jó lesz.

de azért az érdekes, hogy még csak félidőnél járunk, ezek ott bent meg már most olyan paranoiásak, mint tavaly az utolsó 2 hétben: ezeknek senki nem mondta, hogy titok, hogy újjá alakultak, mégis szivatják magukat :))))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 20:17:05

@beacska: Igen, vicces. :)))
Ez idő tájt még csak élvezni kéne a nyaralást, mert úgyis lutri, hogy ki marad bent a végére, amint látszik Niki esetén is.

beacska 2012.04.11. 20:19:24

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: igen, de a Peti tavaly mesélte, hogy ezeket a váratlan és kiszámíthatatlan fordulatokat, kieséseket pont azért teszik be, hogy elbizonytalanítsák őket, és beparáztassák. Ez a játék lényege, több tucatnyi évadban fejlesztették a tökélyre ;)...és szemmel láthatóan működik ;))

beacska 2012.04.11. 20:21:19

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: MuzsikTamás meg Krisztián pölö 2 fordulóval előre tervezgettek a nagy eszükkel, aztán csak rá kellett jönniük, hogy minek. itt ők nem "játékosok", hanem szereplők ;))) kb. semmi nincs a kényük-kedvük szerint...már csak dafke nem ;)

haruka 2012.04.11. 20:58:52

@beacska: én meg azon csodálkozom, hogy gyakorlatilag alig több, mint 3 hete vannak bent, de Niki kiesésekor is úgy csinált némelyik, mintha a 15 éve ismert legjobb barátja lépett volna le örökre. Noémi is bőgött, ahelyett hogy örült volna hogy nem őt picsázta ki újNiki.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.11. 21:15:23

Sajnos nem tudok érdemben hozzászólni, mert nem láttam a részeket:)

@haruka - a túracipős: Noémi nem gondolkodik:P

@beacska:

valamit szerettem volna tőled kérdezni Petiről, de nem tom, h mit:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 21:22:43

@beacska: Igen, nekem ezért is tetszett meg az első évadnál,amikor Danit kitették váratlanul, szinte ok nélkül, mert itt jól kibabrálnak a szereplőkkel. Hiába küzdenek, azt csinálnak velük amit akarnak. Tök jó. :)

GL-581 g 2012.04.11. 22:30:31

Sziasztok! :)
Érdekes volt a mai.

Kíra + Pít? Hmm.... ütős páros lenne! Tetszene! :DDD

beacska 2012.04.11. 23:34:58

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: nem baj, én itt vagyok ;) ha eszedbe jut, majd kérdezed ;)

beacska 2012.04.11. 23:36:15

@GL-581 g: nem emlékszem, segítsetek! Pít és Kíra mikor voltak egy páros? nem úgy volt, hogy Pít rögtön Noémi párja volt (mint új fiú)? volt vmikor Kíráé is? vagy szó volt róla?

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 23:42:27

@beacska: Nekem se rémlik és meglepődtem, hogy ő ennyire örült neki. Nekem az rémlik, hogy Kíra nem bírta Pít-et, de részletekre nem emlékszem.

@GL-581 g: Holnap érdekes párválasztó lesz, ha a megfelelő sorrendben küldik a lányokat, védettség nélkül, akkor lehetnek meglepődések Nikolettnek. :) Esélyes a kiesésre.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.11. 23:43:14

Ja és hol volt Niki levele, amiben elbúcsúzott? A cikkben írtak róla, de nem mutatták!

beacska 2012.04.11. 23:44:11

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: számomra semleges Nikol, de ha csak néz, mint hal a szatyorban, sok esélyt nem adok neki. Megeszik vacsorára. pláne, hogy itt van Kíra...bár, Petra sem egy kapkodó idegbeteg...majd meglássuk ;)

beacska 2012.04.11. 23:44:45

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem még nem kapta meg Krisz, mert picsogott miatta, hogy lesi, de nem látja

GL-581 g 2012.04.12. 00:58:49

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Attól tartok, Máté elszöszisedett. Szerintem simán az új csajt tartaná benn.

Mondjuk, Edina eljuthatott volna már addig, hogy legalább beszéljen Melákkal. Legalább elméletben beszélhettek volna arról, hogy összeállhatnának, amíg elül a vihar. Ha meg megbízik Mátéban, és még B-terve sincs, akkor megérdemli, hogy kiessen. :(

beacska 2012.04.12. 07:27:32

@GL-581 g: én nem nagyon értem, hogy miért kéne tartaniuk az új felállást. Azt értettem, miért ajánlgatta Omar, meg Pít, de Máté...meg Edina?...

Most már Pít is tudja, hogy Kíra Krisztiánt akarja párjául, dumál vele és kész...

Én nem bírom Mátét, de nem hinném, hogy Régit leváltja Újra (fejcsóva)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.12. 11:11:27

@GL-581 g: Jaja, emlékeztet Szöszire! :)))) Nem látom rajta, hogy kiállna az Edinával való kapcsolatuk mellett, még ha titokban is most. Hát már megkapta, már sok volt neki. Egy induló kapcsolatnál nem túl jó, ha 24 órában állandóan együtt vannak, szerintem. No meg nem is volt őszinte, nem mondta, hogy van valakije kint és mennyire komoly a dolog. Mondjuk azért látszik rajta, hogy milyen, csak a szerelem ugyebár vak. :)
Edina nem fog Melákkal összeállni, az első héten együtt laktak és összeférhetetlenek valódi párosnak. No meg bízik Mátéban. Szerintem Máté fog valakit hazaküldeni ma. Valamelyik sötét hajút, de nem tudom melyiket.

@beacska: Én sem értem ezt a játék a játékban-t. Valaki kitalálta és úgy veszik, mintha igazolva lenne. Mondjuk így legalább érdekes.

Ajajj-oztam tegnap amikor kedvenc Anikóm vetített a Pandórán Kírával kapcsolatban. Kicsit túljátszotta a dolgot és nagyon kilóg a lóláb, hogy nem őszinte. Bár különben bírom a csajt, olyan pörgős dilis típus! :)

Anikó egyébként miért fúj Edinára? Nem értem. Egyáltalán nem akarja ő Levit, nem úgy tűnik.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.04.12. 14:59:40

@beacska: én már az elejétől nem bírom Mátét, ránézek és taszít. Még mindig Anikó párti vagyok:)

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ez a műsor sehogy sem érdekes:P (nekem)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.12. 15:45:29

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nekem ezen a héten először volt érdekes. Vagy csak megszoktam, nem tudom. :)))))

Itt Niki meztelen videója látható állítólag, én nem láttam, de ha valakit érdekel, akkor klikk azaz kukkk :)

eden_hotel2.postr.hu/elokerult-eden-niki-meztelen-videoja

haruka 2012.04.12. 17:36:52

Tegnap csak belenéztem az extrába, Én mégsohá-t játszottak, háááát, ahogy Petra mondta, ezekhez képest én kispályás vagyok. Edina meg a szűzies kislány külső mögött pont, hogy nem az, Anikó jól meg is jegyezte.

beacska 2012.04.12. 21:07:28

@haruka - a túracipős: Anikó jól meg is jegyezte...hogy hazudik ;)

beacska 2012.04.12. 21:10:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Petivel beszéltem ma telón (Veronikához ment be a kórházba-részletekért lsd. Fókusz), faggattam, hogy Pít meleg-e. Ő röhögött, és mondta, hogy nem hiszi, bár elég nagy pojáca, direkt szörnyűlködni került be. Nem értettem. Merthogy olyan nyálas...mire én: Pít nyálas??? Máté, nnna, Máté nyálas...Mire ő: Máté jó fej, Pít szarfej...:))) jót röhögtünk, mennyire másként látjuk a fiúkat. Aztán mondtam neki, hogy nem vagyok meglepve, ő Danit is utálta :)))

érthető voltam??? vagy mondjam el megint, értelmesebben? ;)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.12. 21:11:23

Valami ajánlat lesz ma a reklám szerint, ami felkavarja a dolgokat.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.12. 21:12:49

@beacska: én értettem. :)))))
Kíráról mi volt a véleménye? Én nem bírom a csajt.

haruka 2012.04.12. 21:15:43

@beacska: ja, igaz. mondjuk az jó volt, amikor azt kérdezte valamelyik, hogy ki szexelt a hotelben. :D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.12. 21:19:04

@haruka - a túracipős: Igen lapítottak. :) Bár mondjuk ha nem egy pár hivatalosan,akkor lebuktatta volna őket a két jelentkező.

beacska 2012.04.12. 22:02:44

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: csak annyit: jaaa, már visszajött?..semmi több...de az ő szemszögéből biztos jabban áll...nekem sincs vele semmi bajom. kicsit nagy arca van, de bent kinek nincs ;)..esetleg szegény Petrának, meg Nikolnak

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.13. 11:57:55

Éden Niki szájával és kutyájával varázsol

Hmm mire gondoljunk egy ilyen cím esetén? :)))

eden_hotel2.postr.hu/eden-niki-szajaval-es-kutyajaval-varazsol/

haruka 2012.04.14. 09:08:34

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hát ez megfeküdte a gyomrom így kora reggel! :D Enrico valami borzalmasan nézett ki, Muszikus meg nem bír elszakadni a borsodi falusi HMCS stílustól.
BTW, ma küldök hétvégi posztot, legyen mit olvasgatni.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.04.16. 00:25:07

Új POSZT, Haruka csinálta nekünk:

afteredenhotel.blog.hu/2012/04/16/he_454#more4451244

@haruka - a túracipős: A képet kicseréltem, nem tudtam kimenteni a doc-ból, remélem nem baj! :)
süti beállítások módosítása