HTML

After Éden Hotel - Élet az Éden Hotel 1 után! :)

Üdv mindenkinek! :))) Kis csapatunk az ÉH1 után (igen, néztük ezt a szart! :) ) szeretett volna egy helyet, ahol tudunk továbbra is fórumozni, egymást megnevettetni, és hogy értesíteni tudjuk egymást, hogy hol mit érdemes megnézni, elolvasni, megfőzni, stb. ALAPSZABÁLY: MINDIG A LEGFELSŐBB POSZTNÁL KOMMENTELÜNK AZNAP!!!!! Viszont érdemes belenézni a többibe is! Több téma is futhat egyszerre! Fő téma az ÉH1, de e mellett szívesen veszünk minden javaslatot! Aki ír posztot, készít képet, stb. bármilyen témában, feltesszük! Az ÉH szereplőit és készítőit - és úgy egyébként senkit - nincs szándékunkban megbántani kis blogunkkal, de akinek nincs humorérzéke, az inkább ne olvasson minket! :)))))))))) Jó szórakozást! :) Ani (mosoly73 - admin) email: aeh1@freemail.hu, no és ide is írhatsz: Viki (ladyandhank - szerkesztő) email: ladyandhenk@mailbox.hu

Friss topikok

  • szepi79: @beacska: igazából viszonylag keveset vagyok itt... (2013.04.17. 19:44) Éden Baba!!!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új poszt!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/ (2012.10.17. 20:32) Szepi kalandjai!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: @szepi79, első ezen a néven: MEgtörtént:D Újpos... (2012.08.09. 17:04) Nem tudom, mi :)
  • beacska: @mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én egysz... (2012.07.03. 23:14) Éden Levi, kis Aranypart Ádám is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!! afteredenhotel.blog.hu/20... (2012.06.17. 22:22) Noémi megunhatatlan (?), kis Edinka is!
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... (2012.06.06. 05:47) 12. hét - utolsó
  • dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal: Új POSZT: afteredenhotel.blog.hu/2012/05/21/12_... (2012.05.21. 16:56) 11. hét

Címkék

10. (1) 11. (1) 12. (1) 2 (2) 2.hét (1) 3 (1) 3. (1) 3.hét (1) 4. (1) 5. (1) 6. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9. (1) ádám (1) ajánló (2) aliz (1) aranypart (5) cikk (2) családtagok (1) éden (4) eden (1) edina (1) éh2 (2) éjjeli (1) éva (1) feladvány (1) fóbia (1) fog (2) fórum (1) hé; (1) hely (1) hét (9) hodfogyatkozás (1) hotel (2) képek (3) kíra (1) kommentözön (1) kristóf (1) kristof (1) krisztián (1) kultúra (1) kutyák (2) levi (1) linda (1) máté (1) niki (1) noémi (1) norbi (1) off (1) péter (1) pitta (2) poén (1) poszt (1) sajtószemle (1) szandra (3) szepi (1) video (1) zene (18) (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

10. hét

2012.05.07. 08:00 dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal

Erotikus fotózás miatt alakult ki féltékenységi jelenet az Éden Hotelben. A lányok ledobták a textilt, hogy a fiúknak szexi fényképeket készítsenek, ám Noémi viselkedése nem tetszett Edinának.

Szó szerint kivetkőztek magukból az Éden Hotel 2 lányai, amikor a műsor szerkesztői különleges feladattal bízták meg őket. A fiúk ­el­mentek horgászni, így a ­csa­jok magukra maradtak a ­me­xikói luxusvillában. Ezután kaptak egy fényképezőgépet, mellyel erotikus fotókat kellett készíteniük egymásról a párjuknak. A Mátéba fülig szerelmes Edina természetesen azonnal féltékenykedni kezdett, hiszen a szőke nőcsábász éppen a fotómodell Noémival alkotott egy párt, így a vörös démon fotói tulajdonképpen Máté számára készültek.

Edina hiába kérlelte Noémit, hogy ne legyen túl kihívó, a lány egyre csak válogatta a szexi bugyikat és harisnyakötőket. Sőt úgy döntött, felül nem lesz rajta semmi. – Nagyon praktikus nő vagyok, elvittem olyan dolgokat is, amikre mások nem gondoltak, így bepakoltam magamnak combfixet is, hátha szükségem lesz rá. Így is lett – nyilatkozta a Borsnak Noémi, aki aktot azért nem vállalna. – Olyan képet nem tudnának készíteni rólam, amin levetkőzöm, de gondoltam, ha már erotikus fotózás, csináljunk egy kicsit olyat – tette hozzá.

Bors

53 komment

Címkék: hét 10.

A bejegyzés trackback címe:

https://afteredenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr444494291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.07. 16:15:49

@haruka - a túracipős: -persze, aztán majd csak te kellesz neki, mert olyan elérhetetlen vagy:P

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.07. 16:55:55

@szepi79, első ezen a néven: aha, ezzel azt mondtad, neked a könnyű nők kellenek, olyanok, mint amik a fentebb feltüntetett cikkben vannak?:D

szepi79 2012.05.07. 17:02:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: most mondtam, hogy nem nőből vagyok... az én szavaimnak nincs mögöttes jelentése... egyszerű vagyok, mint a faék. én csak annyit mondtam, hogy nem kell egy nő jobban csak azért, mert elérhetetlen. ez pont ennyit jelent, és nem többet :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.07. 18:19:56

@szepi79, első ezen a néven: akkor én is mondom, h ÉN MEG NŐBŐL vagyok és minden kijelentésed mögé a mögöttes jelentést kutatom és találom (szerintem):P, ezt meg : "nem kell egy nő jobban csak azért, mert elérhetetlen" csak most írtad le egyszer, csak közlöm:P A 16:44-es hozzászólásodban ezt nem állítottad:P:P:P:P Azért szerizlek:D

szepi79 2012.05.08. 12:11:36

hát, ez a tegnapi adás hótunalom vót. pedig átlagon felüli darabszámú csöcs is villant.

szepi79 2012.05.08. 14:09:54

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: igaz, naiva és noémi kivételével a többi próbálkozás értékelhetetlen volt. bezzeg reni, annak mekkora "szive" volt... jaj istenkém, hát miért kellett kiejteni azt az áldott jó leányzót...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.08. 20:00:56

@szepi79, első ezen a néven: Neki szép mellei voltak, ez még nekem is feltűnt. Mondjuk a többi mellett nem csoda. Bezzeg tavaly nézhettük állandóan csálécsöcst. :))))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.08. 21:32:11

Szeriintem, mindegyik lányban van szép ott bent! Noémi pl szép, csak ne szólaljon meg és még sorolhatnám:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.08. 21:53:51

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Persze, de most a cicikről volt szó, mert Szepinek cici hiánya van. :))) Viszont most jött egy kicsit méretesebb is. :)
Edinának az arca (is) nagyon szép, de már nagyon unom a nyavajgását. Inkább Anikó pörögjön, mint ez a rinyálás.
Nem értem Edina miért nem igyekszik Rolandnál, így le fogja cserélni, Máté meg marad Noéminál, ahogy ígérte.

Szerintetek Dávid visszajön? Roland felajánlotta magát helyette. Szép pár lenne Edinával. :)

beacska 2012.05.09. 08:39:10

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: szerintem nem jön vissza, mert szabályosan esett ki, de azért én meglépném a szerkik helyében...nagy szívás lenne, és megérdemelné Roli, ne mondjon az ember hülyeségeket...bááár, az az "ima" poénos volt :)))

szepi79 2012.05.09. 10:45:23

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: az van sajnos.

@beacska: szerintem sem jön vissza. viszont azt jól vettem észre, hogy lényegében mindkét újcsaj teljesítette a küldetést?

beacska 2012.05.09. 15:24:48

@szepi79, első ezen a néven: szerintem nem. Anikó elárulta Boginak, de Szöcske lóf@szt sem tudott meg. Csak annyit, hogy Roli a bentmaradását kockáztatta valamivel egy gyenge pillanatában, és ezt írta le...

szepi79 2012.05.09. 16:15:36

@beacska: nemnem. roli azt is mondta, hogy felajánlotta magát dávidért. persze szöcske épp a távolba meredt tekintettel itta a szörpjét, szal lehet el se jutott a tudatáig, hogy nyerés van.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.09. 17:14:25

@beacska: @szepi79, első ezen a néven: Jó, de ez is egy csavar lehet, ahogy tavaly is Ádám feláldozhatta magát Daniért. Különben nem vagyok elkeseredve, nem azért kérdeztem, csak érdekességképpen. :)

Az idei csapat képtelen összefogni, azért hullanak a régiek ennyire.
Noémi szerintem azt hiszi neki minden jár, mert szép, és bárkinek be is szólhat. Idegesítő lehet hosszú távon.

Most akkor 3 védett lesz? A két új lány és valakit akit ők megszavaznak? Túlzás lenne és nem túl izgi.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.09. 17:18:51

A szerkesztők most arra terelték a csapatot, hogy a fiúk-lányok klikk legyen erősítve. Ez vajon miért van?

szepi79 2012.05.09. 17:45:08

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: ahogy vesszük. a "régiek" közül ha a kezdőcsapatra gondoltál, akkor ugyanaz az arány kb., csak itt több a lány, mint fiú. ha viszont "viszonylag régen bent lévő játékos", akkor azért van összetartás, mert én Pitet is ide sorolom.

beacska 2012.05.10. 08:21:46

remélem, Andi túlszervezkedi magát, Anikó marad, Pít pedig lecseréli Andit Noémire. Nem mintha Edina-Máté párost szeretnék, de jó lenne, ha Noémi visszamenne Píthez...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.10. 09:52:57

@beacska: Noémi-Pít és Anikó-Levi döntőt szeretnél?

Ahogy ezt a nagy bizalmatlanságot látom, lesz itt több nyertes is. Nem hiszem egyik párosításról sem, hogy végig tartaná egy páros a gömböt.

beacska 2012.05.10. 10:25:08

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: én igen :))...én mindkettő párról el tudom képzelni, hogy végig tartják. talán csak Pítről nem.

beacska 2012.05.10. 11:30:42

képzeljétek, Anikó visszajelölt a fácsén! és van fent neki egy képe a Leventével együtt!!! remélem, együtt vannak!!!

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.10. 13:09:00

@beacska: Pont erre gondoltam a tegnapi adásnál, hogy ezek szerintem kint is együtt maradnak. Ahogy mesélt a pasijairól, meg, hogy jók lesznek neki a jó fiúk inkább.
Hogy találom meg? Link? Vezetékneve? Meg tudod adni?

beacska 2012.05.10. 20:36:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: szerintem jelöld...én mondjuk írtam egy kísérő levelet is ;D
igen, tudom, hogy nem elérhető, nekem is az volt, amíg vissza nem jelölt ;D AdamA-tól kaptam a tippet, hogy ő az, és bejött ;D

beacska 2012.05.10. 20:49:18

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: hááát, hogy vajon ő-e a Levente párja az ÉH2-ben, és hogy nem ismerjük egymást személyesen, úgyhogy csak akkor jelöljön vissza, ha ez nem zavarja ;D....meg hogy mondhatni, én vagyok az Anikó Fanclub alapítója a HV-n :))))

nem írt vissza semmit, csak visszajelölt.

ezt meg neked hoztam, remélem, bejön:

www.facebook.com/photo.php?fbid=425890964096670&set=a.271927692826332.75191.270854179600350&type=1&theater

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.10. 20:59:25

@beacska: nem is te vagy, bebizonyítsam?:D

Aranyos a kép:) Hasonlít:P:P:P:P Így látta őket ma XY?:D

Na, lehet, h bejelölöm:)

beacska 2012.05.10. 21:19:34

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: mobil feltöltés, a cím: Kopaszi gáton...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.10. 22:27:26

Ez a rész szar volt! Nem láttam, de nem esett ki Edina:D

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.10. 23:02:27

Ki az a hosszú szőke hajú nő az előzetesben a hátsó erkélyen??????
Ki látta? Nekem nem sikerült tiszta képet lelopnom, homályos.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.10. 23:06:35

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Naja! Bettiért se kár, uncsi kis szürke egérke volt. Bocsi.

Ezt a kiesést Bogi bénázta el. Anikó mondta neki, hogy "azt írtam a papírra, hogy..." és elmondta az Alexás dolgot. A másik dolgot máskor mesélte neki, de a csaj nem figyelt és utána Anikót vádolta.

Mátét Márk mentette meg. Jó lett volna látni a döntését Edina és Noémi közül. Kicsit izgisebb lett volna a műsor.

beacska 2012.05.11. 07:22:05

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: ez a tegnapi volt az egyik legdöbbenetesebb rész!!!szerintem én a döntőn nem fogok így csudálkozni. Ott mindenre fel leszek készülve, de amit a Bogi művelt...erre tényleg nem számítottam!

beacska 2012.05.11. 07:28:45

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: az a jó ebben a játékban, hogy 10-en vannak, és sose lehet tudni, kinek van vmi hátsó gondolata, és miért. Márk és Betti LÁTSZÓLAG jóban voltak, és mégis, tessék...

De Márkot is eléggé legyengíti a Kíra iránt érzett szeretet, szerelem, lelkiismeretfurdalás. Viszooont, jó döntés volt részéről, tényleg kell neki egy régi, ha döntős akar lenni. Néha nem buta gyerek ez a Márk, csak sokszor elbambul :)))

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.11. 10:26:19

@beacska: Ugye hogy a Bogi cseszte el magának? Anikó simán elmondta neki, az meg nem figyelt vagy nem hitte el, hogy tényleg az a titok. Erre utána egy elmesélt sztorit beír titoknak? Hihetetlen buta volt.

Én meg pont azt nem értettem amikor Noémi beszélt Mátéval és utána Pítnél próbálkozott, hogy miért nem próbálkozik Márknál is. Szerintem nagyon látszott, hogy Márk nem vonzódik Bettihez és eléggé elege volt már belőle, főleg mióta még ki is mondta, hogy érez iránta valamit.

Noémi nagy színész, elő tudja adni magát nagyon. Le volt zsírozva az egész előre, ő meg "szenvedett" és előadta a Pít szerint "nagyon magára hagyott nőt"! Pít be is vette rendesen. :) Pít megint Mátét szapulja, mert kihagyták a taktikából és Máténak megint szerencséje volt, nem kellett megizzadnia a döntésen.

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.11. 10:28:30

De kijaza szőke csaj az előzetesben? Valaki meg tudja nézni? Nekem nem sikerült a kép. :( Új csaj vagy valaki visszajött csak nem ismerem fel? Vagy paróka?

szepi79 2012.05.11. 12:49:03

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: nekem valami nem tiszta. nem arról volt szó, hogy a bennmaradó újonc védettséget kap? aki teljesíti a titkos küldetését? azért lássuk be, ez volt az eddig leggecibb küldetés, már szöcskének, aki eleve hátránnyal indult, mert senkit nem ismert itt benn, és nem rajta múlt, hanem roli balfaszságán, hogy megtudott egy titkot. szerintem ezért kurvára járt volna a védettség. de nem kapta meg. az meg lófaszra nem elég 2DB LÁNYNAK, hogy ki tudnak utalni 1db védettséget egy régi játékosnak, ettől még csak az egyiknek lesz biztos helye.

de mindegy is, bogi mindenképpen kiesett volna védettség nélkül, elvégre mégis hova állt volna be? mindenki kiszórta volna a faszba.

@beacska: jaja, nekem is ez jutott az eszembe, hogy naomi nagyon jól jön márknak, ha döntőzni akar. egyébként én már a párválasztás alatt rájöttem, hogy le volt zsirozva az egész, naomi túl magabiztosan mosolygott végig. ha habokra odaáll márk mögé, tuti ideges lett volna kissé.

beacska 2012.05.11. 13:27:00

@szepi79, első ezen a néven: igazán megint tegnap derült ki ez a védettséges dolog: szó sem volt róla, hogy védettséget kap, aki teljesíti a küldetést. Gyanús is volt többeknek itt kint, beszéltünk róla, és úgy döntöttünk, tutira nem kapnak, örüljenek, ha bentmaradnak. de az látszott, hogy nem megy az, hogy 2 lény ad 1 védettséget...

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.11. 15:43:36

Én is úgy értettem, hogy ha teljesítik a küldetést védettséget kapnak és egyet meg adnak is majd. Még kérdeztem is hétközben, hogy ha jól alakul, akkor vajon 3 védett lesz hétvégére? Az újaknak védettség nélkül, így a végén, nem lett volna esélyük bent maradni. Kicsit változtattak a szerkik ezen közben, szerintem. Ja meg az a szigorítás is, hogy névvel együtt, pontosan megadni a titkot. Szerintem nem gondolták, hogy megszerzik, aztán meg túl sok védett lett volna. :)

szepi79 2012.05.11. 17:01:09

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: az a baj, én nem emlékszem pontosan. annyi biztos, hogy alapból a titkos küldetést fejben mindenki azzal azonositja, hogyha megvan, akkor védettség, ha nincs meg, akkor kiesés. és ez igy rendben is van. de az, hogy nem teljesités esetén kiesés, teljesités esetén meg LEGJOBB ESETben kiosztasz egy fél védettséget, na az ultraszemétség. (és most még annyi sem volt szöcskének, mert mivel bogi hülye volt és kiesett, egyedül ő dönthette el, ki legyen védett.)

mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani 2012.05.11. 21:21:53

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: Nagyon helyesek! Jól megdögönyözném őket! Meg a Kittim is! :)))))
Mizujus a szerelemmel? Sikerült összehozni a kis kutyinak?
Ja és mi a nevük?

beacska 2012.05.11. 23:07:49

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: jajj, de édesek...assan én is elküldöm Aninak az enyémet. de vhogy mindig elfelejtődik :(((

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.05.13. 10:27:45

@mosoly73 - a Lila Cipellős Mosoly Ani: Gyere, dögönyözd őket.:)

TEQUILA a nagy, DALÍ a kicsi:)

Szerelem sikertelen lett. Túl nagy volt a szuka. :D

@beacska: nekem is elküldheted és írhatnál, h mi van Petivel:)

beacska 2012.05.14. 10:53:28

a HV-n megint megy Anikó "szívlapátozása". Hihetetlen, milyen korlátoltak az emberek: Anikót szidják a mocskos szája miatt, holott még nem is ment le adásban, azt sem tudják, mit és miért vágtak be, plusz, ők maguk sokkal mocskosabban fejezik ki magukat! És meg vannak róla győződve, hogy ha szemtől szembe találnák magukat vele, fizikailag bántalmaznák! (pofán vágnák szívlapáttal)...úristen...nagy az isten állatkertje...
süti beállítások módosítása